550 5.7.1 header_bl

Hjælp jeg er ved at blive sindsyg: Ikke hver gang, men ofte, er det ikke muligt at sende e-mails til flere af mine adressater. Systemadministrator kommer op med:
Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):
(her kommer mailadressen) den 24-04-2020 08:35
550 5.7.1 HEADER_BL
Jeg har kontaktet min udbyder YouSee, som meddelte, at det var en fejl i Windows styringsystemet og henviste mig til at kontakte windows. Jeg har kikket på nettet og konstateret et det er en velkendt fejl (all over the world), men ingen angiver, hvordan man retter det?? Hjææælp

Er der slet ikke nogen som ved noget om “550 5.7.1 HEADER BL” ?:pensive:
I dag kom Systemadministrator igen op og meddelte, at min mail ikke var nået frem til 4 adressater grundet denne fejl. På trods af Yousee’s udmelding om at det er en windows styringsfejl, er jeg mere tilbøjelig til at tro, at det er en fejl i Yousee’s mailboks?
Ludden :thinking:

Fandt følgende på nettet: “If you are using any normal E-mail (e.g. Outlook) and you are being blocked by this Spamhaus PBL listing when you try to send email, the reason is simply that you need to turn on “SMTP Authentication” in your E-mail program setting. For help…click…”
Jeg skiftede log in/password på min Microsoft konto (som jeg i øvrigt havde glemt alt om). herefter har jeg ikke oplevet blokering ved afsendelse af mails :sweat_smile:
Blot hvis andre skulle opleve at få blokeret deres email-afsendelsr (sporadisk).
Mvh Ludden

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.