Admin i Win 10?

På min bærbare har jeg Win 10, og der har jeg installeret Classic Shelll. Efter den sidste opdatering kommer denne besked ved opstart:

Hvilken Administrator? Der er kun mig, der bruger den PC, og jeg har ikke oprettet nogen admin.
Der er dog det lyspunkt, at når jeg lukker vinduet, så kører PC videre som den plejer.

Dette er den væsentligste årsag til, at jeg ikke kan lide Win 10. Det er ikke mig, men MS, der styrer min PC, og jeg kan ikke selv lave ændringer.

Hej :slight_smile:

Du er nok den eneste person der bruger computeren, men Windows har flere Admins der bruges til forskellige ting :wink:

Hvis du åbner Settings -> Apps

Hvordan er den indstillet her :question:

Hvis du åbner C:\program files\classic shell\ og højreklikker på classicstartmeny.exe, bør du kunne redigere rettighederne på filen.

Håber det hjalp :question:

Tak for svaret, og undskyld forsinkelsen.
Noget havde fjernet min Gadwin printscreen (noget Asus noget) nu har jeg installeret den igen.
Jeg har givet alle de tilladelser, jeg kunne, men det har ikke hjulpet.

egensk

Jeg gætter på, at det ikke lige var det, du mente?

Den sidste var en del af det jeg mente… Hvordan ser tilladelserne ud her :question:

340751e45880278f24edd7d52866512b2725176a

Kan du ikke finde den :question:

Edit:

Hvis du ikke kan så læs dette ->

Så fandt jeg en løsning. Jeg fandt ud af, at Classic shell ophørte med at blive udviklet i 2017, så jeg fandt en erstatning - Open Shell - Den installerede jeg, og det virkede. Den afinstallerede også den gamle shell.

Tusind tak for din tålmodighed :smile:

Det lyder godt :smiley: og velbekomme :sunglasses:

Dette emne blev automatisk lukket 3 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.