Advarsel på Chromes startside

Er der mon nogen der ved noget om hvad der sker her ?

Jeg får den her, når jeg åbner min Chrome browser.

Udklip

Jeg er ikke til nogen hjælp, da jeg modtager den samme melding.
Jeg har søgt og prøvet forskelligt uden effekt og har også forsøgt at sende feedback, som man opfordres til.
Jeg tillader mig at koble på i håb om, at vi får løst vort fælles problem fra nogle af de kloge hoveder!!

Skylder nok at sige, at det kun er periodisk , jeg oplever fejlen.
Browseren starter godt nok, men i “halv størrelse” så jeg må trykke på firkant for at få fuld skærmstørrelse.
Iøvrigt vises bogmærkelinien ikke, selv om indstilling er sat til: vis bogmærkelinie
Jeg kører med win10 home på en stationær pc

Hej :slight_smile:

Måske dette kan hjælpe…

Hej f-arn og kirpo :slightly_smiling_face:

Google har ikke kunne huske mine indstillinger efter at advarslen er begyndt at komme frem, så det fik mig til at på cookies.

Jeg indtil igår haft Ccleaner til at rense ved opstart, så for at beholde alle cookies er Ccleaner sat i midlertidig karantæne.

Efter at jeg har gjort det, så har advarslen ikke været der, og computeren kører meget bedre. Jeg har også haft problemer med at den ikke ville lukke ned, og det har heller ikke været der efter at Ccleaner er sat ud på et sidespor.

Nu vil jeg så se tiden lidt an, og helt undlade at bruge Ccleaner for at se om det er der at problemet opstår.

Hvis det så kører uden problemer, så laver jeg en back-op af maskinen, som den er nu, og prøver så at af-og geninstallere Ccleaner.

Hvilken version kører du med ?

Hvis du gerne vil beholde Ccleaner, kan du vælge og finde en tidligere version under Archives . .

https://www.ccleaner.com/news/release-announcements

Advarslen har ikke været der, men jeg har så heller ikke kørt Ccleaner.

@vaf Det kunne være værd at afprøve, men først vil jeg prøve om en dag eller to at se om jeg kan få det til at køre med nyeste version.

@f-arn Jeg har kigget på linket, men nu vil jeg lige se hvordan det spænner af med Ccleaner i første omgang.

Måske Ccleaner fjerner et eller andet i reg. basen, som laver balladen :thinking:

@kirpo Har du Ccleaner på din computer, og hvis ja bruger du det så ?

Alt går godt, når bare jeg ikke bruger Ccleaner.

Der kommer ikke en ny cookie frem i Ccleaner når det virker, så det er nok ikke dem der driller.

Det er portable versionen jeg bruger og har så prøvet med en ny, men det gav samme resultat.

@vaf Når jeg går ind på dit link og prøver at downloade tidligere versioner er det kun den nyeste jeg får.

Hej Hans
Ja - jeg bruger Ccleaner, men kun når jeg mener der er behov for oprydning - ingen automatik.
Jeg har været bortrejst, derfor det sene svar.
Jeg har følgelig heller ikke afprøvet nogle af de fremkomne forslag som følge af rejsen, men vil naturligvis prøve det af

Ja det har du ret i, man bliver omdirigeret til seneste version . . mærkeligt ! ?

Det ser ud til der er bedre held her . .
https://filehippo.com/download_ccleaner/history/

Hans
Jeg oplever kun problemet, første gang jeg åbner en Chrome - baseret browser, efter opstart af PC
Ccleaner har tilsyneladende ingen indflydelse på advarslen, idet jeg har prøvet både med og uden rensning.
Er måske et andet problem jeg har, så jeg må hellere “hoppe af tråden”, men følger alligevel fra sidelinien

@kirpo Tak for info og du kan jo prøve det som f-arn linker til :slightly_smiling_face:

Jeg vil vente og se hvad der sker efter næste opdatering af Ccleaner, eller måske downloade en ældre version.

Det er det samme her

Efter at jeg er begyndt at at bruge nyeste version af Ccleaner ser problemet ud til at være forsvundet.

Der har ikke været problemer efterfølgende, og Ccleaner kører ved hver opstart.
Som jeg skrev længere oppe, så har der også været problemer med at den ville lukke ned samtidig med det andet.
Det kører så også fint nu med hurtig opstart og ned lukning. WSA fandt noget malware, som det så ryddede af vejen. Jeg har scannet med HitmanPro og opdateret Malwarebytes free efter at WSA har fjernet det, og de har ikke noget at bemærke.
Helt hvordan det hele hænger sammen ved jeg ikke, og jeg har ikke haft malware i årevis, og at det så lige skulle komme nu, men ihvertfald så kører det nu.

Det virker også, som om jeg er sluppet fri af problemet.
Afinstallerede Ccleaner og genindstallerede fra Ccleaner.com
Jeg har prøvet at rense flere gange med Ccleaner og genstartet og alt ser normalt ud.

Jeg downloader herfra, da jeg bruger den portable version, som ikke kræver installation, og er nem at slippe af med igen.

https://www.ccleaner.com/ccleaner/builds

Og godt at det også kører hos dig :+1::+1:

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.