Ændringer på SWF

Vi vil gerne byde velkommen til ThomasA, han har overtaget Spywarefri shoppen, med det formål at gøre den endnu bedre.
Shoppen vil stadig kun have få, særligt udvalgte, programmer af høj kvalitet, på det punkt er der ingen ændringer.

Henvendelser om programmer, koder osv. fra shoppen skal fremover gå via http://www.spywarefri-shop.dk/contacts
Hvor der også er mulighed for online hjælp, som nogen kender fra Bullguard.
Onlinehjælp normalt fra 10-16 vedr. bestilling, betaling og installation. Generel hjælp til softwareproblemer foregår stadig fra forum. Forbedret service er ydermere: Koder leveres normalt inden for 15. min.(hvor det tidligere var inden for 24 timer) og de fleste kreditkort modtages nu som betaling (tidligere kun Dankort og VisaDankort) Betaling ved hjælp af bankoverførsel og vel nok også Ewire følger inden længe.

Hvorfor nu det, vil nogen spørge, andre vil spørge om de nu endelig har solgt ud på SWF.

Årsagen er at Perhaps gerne vil hellige sig selve Spywarefri, og deltage mere aktivt i forum, det har vist sig at være for meget at skulle have alle tre ting kørende, når man ikke bare vil jaske tingene igennem, men lave et ordentligt stykke arbejde, af den kvalitet som vi står for.

Samtidig får vi nu adskilt forum og shoppen endnu mere, forstået således at der nu absolut intet økonomi er indblandet, et lidt ømt punkt som nogle har kritiseret, uberettiget mener jeg, i og med at vi som regel også anbefaler gratisprogrammer, men dette er en diskussion vi ikke skal tage op i denne tråd.

Jeg håber i tager godt imod ThomasA.

På SWF´s vegne:
Fromsej TeamSpywarefri

Også fra mig et stort velkommen til ThomasA som forumsupporter.

Meget få ting er statisk i denne verden og for fremover at kunne fortsætte og udvikle konceptet har det været nødvendigt for mig (snart 62) at yngre kræfter tager over på væsentlige punkter.

Det har været vigtigt at shoppen fortsætter i en positiv udvikling, og den kan vel nu siges at være lige så unik som den øvrige del af Spywarefri med en ekstraordinær god service. Lad mig nævne:

Du får nu koden umiddelbart efter betaling, hvor det tidligere kunne ta’ op til 24 timer og hvor man i ferier måtte vente i dage på koden. Det er slut nu.

Du kan nu bruge de fleste kreditkort til betaling, hvor det tidligere kun var muligt at betale med Dankort/VisaDankort. Bankoverførsel følger inden længe.

Shoppen bruger den størst mulige sikkerhed for sikker betaling. 128 bit SSL Security

Der er en onlineservice (10-16 hverdage) hvis du får problemer med din bestilling eller betaling eller koden. Det har ikke tidligere været muligt. Du kan endda ringe til shoppen, men brug i første omgang onlineformularen http://www.spywarefri-shop.dk/contacts

Jeg tror på brugernes forståelse og håb om at i også bakker op om shoppen fremover. Salget i shoppen er grundstenen for at holde sitet kørende og udvikle det fremover.

Samtidig er jeg så også blevet økonomisk uafhæng af shoppen, hvilket vil sige at ingen vel fremover kan eller vil betvivle den lovprisning jeg ofte giver af de gode købeprogrammer vi sælger. Det er mere vigtigt nu end tidligere at Danmarks computerbruger forstår vigtigheden af at sikre sig bedst muligt.

Er der så nogen som tror at man vil se mindre til mig i tiden fremover så tager de grundtigt fejl [:D] Tværtimod.

I øjeblikket er jeg ene om at lave hovedsiden og jeg fortsætter med at holde den opdateret og forny såfremt sygdom ikke vil hindre mig deri. Jeg vil stadig supportere her på forum som jeg altid har gjort så her ændres heller intet. Alt i alt vil i nok se mere til mig end tidligere [:D]

Bak op om Spywarefri, Spywarefri Shop og Spywarefri Forum nu og fremover, så vi stadig kan være i hælene på internettets kriminelle !!

Jeg vil tillade mig at komme med en kommentar til dette emne.

Først og fremmest kan ingen vel være i tvivl om, at der er ydet en utrolig stor indsats fra Perhaps side, både i shoppen, og Forum, og mange andre steder i " offentligheden" hvor det har været relevant, og nyttigt.Jeg tror ikke vi helt forstår hvor mange af døgnets timer der har været helliget " banditbekæmpelse".
En meget stor tak herfor.

Og en ligeså stor tak fordi nogle af de overskydende timer nu bliver omlagt til Forum m.m." Det er ikke så ringe endda":slight_smile:

Jeg er overbevist om at der har været stor tillid til " Shoppen", som er vokset igennem årene på grund af det saglige grundlag den blev drevet på.
" Virksomhedsovertagelser" kan jo være problematiske, og det kan være svært for nye ledere, at videføre kulturen, og dermed image i offentligheden.
Jeg er ikke selv i tvivl om at ThomasA, er " nøje udvalgt", og har de bedste intentioner, og meget nyt er allerede sket.
Men måske kunne offentliggørelse af et “CV” fra ThomasA side hjælpe til at vedligeholde, og udbygge den store tilid der er til Shoppen [?]
Under alle omstændigheder et stort velkommen til ThomasA, der er store forventninger til dig,og jeg håber at du også vil opnå den samm respekt, og tillid som Perhaps har opnået i vide kredse:)

Tak hepta! Jeg [:I] Da alt endnu ikke er 100% på plads så vil shoppen og ThomasA få en præsentation i løbet af 1½ uge (starten af december) Det er klart at vi vil fortælle hvem der står bag.

Hm, tjah, hvis ThomasA skal opnå den samme position og troværdighed som Perhaps, skal han nu være helt ekstremt dygtig. Men det kan det selvfølgelig også godt være, at han er - så lad os nu se. Alt er jo i princippet muligt.

Hvis jeg skal være helt ærlig - og det skal man jo - så bryder jeg mig dog slet ikke om, at Perhaps stopper som bestyrer af shoppen, men jeg har selvfølgelig fuld forståelse for ønsket om at begrænse arbejdsbyrden.

Så også velkommen til ThomasA fra mig.

Velkommen, ThomasA.:slight_smile:

Jeg er hellere ikke så glad for at Perhaps stopper, men så kan han jo hjælpe mere her i forummet.

Jeg stopper skam ikke. :slight_smile: Jeg vil være mere aktiv med Spywarefri end nogensinde før. Jeg vil blot lave de arbejdsopgaver som der ikke tidligere blev tid til. Hvem husker ikke den “gamle” Spywarefri side som slet ikke var opdateret. Jeg var efterhånden helt flov over den.

I øvrigt tak for de mange varmende ord. Det glæder mig bestemt :slight_smile:

ThomasA får noget at leve op til. Det skal der ikke herske tvivl om. Men mon dog ikke at han altid har -Mester- i baghånden [?]

Og så skal vi mennesker inklusive mig selv holde oppe med at elske forandringer bare så lang tid at alt bliver ved det gamle.

Velkommen til ThomasA, og det skal nok gå. Du er i sikre hænder.

Jeg glæder mig til den nærmere præsentation af dig.

Der er vist gået 1½ uge nu :wink:

Ja,velkommen til,- ThomasA :slight_smile:

Vi brugere ved det jo,når vi en gang imellem får meldingen:“fritidsarbejde og ulønnet her på Spywarefri” :slight_smile: Bare rolig,-der skal nok blive svaret.

Enig med Magic.

Tidsfristen er forlængst overskredet - så nu vil vi godt snart se giraffen. [:D]

Her er han: http://peecee.dk/upload/view/144603/full

Velkommen til Thomas - nu når vi har set billedet af ham [:D][:D][:X]

Tesk har ret :slight_smile: jeg vil selvfølgelig også sige velkommen til Thomas - og ønske god vind fremover. Og så vil jeg da glæde mig til at møde Perhaps endnu mere i forum [:X]

Hej Alle!

Tak for den fine velkomst! Så snart jeg lige har fem ledige minutter, skal jeg nok komme med en ordentlig præsentation af mig selv, med CV, billede, osv. Desværre har alt taget lidt længere tid end beregnet (som man jo nok burde have kunnet forudse), så det bliver nok først i starten af januar, at jeg kan være rigtig med.

Spywarefri kommer til at fortsætte i helt samme ånd som hidtil, det kan jeg garantere. Jeg har været i sikkerhedsbranchen i mange år efterhånden og service har altid været min topprioritet.

Mange hilsner,
Thomas

Hej Alle!

Hermed lidt mere information om mig.

De kedelige data: Født 1976, mandligt køn og navnet er Thomas Huulbæk Andersen.

Jeg har læst lidt datalogi på universitetet men ikke nok til at sige, at jeg har læst på universitetet :wink:

Jeg var i 2001 ansat ved en distributør i Århus. Her stod jeg for at bringe Kaspersky Labs produkter til Danmark. I 2003 valgte jeg at blive selvstændig og startede Capital Software. Denne virksomhed stod for distributionen af Kaspersky frem til november 2007, hvor jeg blev ansat af Kaspersky i Danmark. Jeg har været ansat af Kaspersky frem til nu, hvor jeg har valgt at blive mere selvstændig igen, da det altid er lidt sjovere.

I min tid med Capital Software har jeg arbejdet en del sammen med Per fra Spywarefri. Derfor vidste jeg også, at han står for de samme værdier som mig. Det var derfor en oplagt mulighed at overtage salget på Spywarefri Shop i stedet for at starte helt fra bunden igen.

Samtidig med at vi i Capital Software stod for den almindelig distribution af Kaspersky i Danmark, byggede vi også www.kaspersky.dk op fra bunden. Vi har derfor gjort os mange erfaringer med salg og service af sikkerhedsprodukter og vil i den kommende tid overføre den erfaring til Spywarefri Shop.

Derudover vil jeg selvfølgelig gerne hjælpe til med at hjælpe alle brugerne herinde med alle de problemer, de kan komme ud for. Spywarefri er unikt i Danmark og det skal der aldrig ændres på.

Det var så den korte introduktion af mig!

Hej Thomas :slight_smile:

Endnu en gang rigtigt hjertelig velkommen. :slight_smile:
Jeg er sikker på, at vi er mange der haft glæde af din Support på Kaspersky, både telefonisk og " fjernsupport".
For mig har det altid været en endog meget positiv oplevelse, og jeg er helt sikker på, at du og Perhaps deler de samme holdninger, og har mange fælles værdier indenfor Spywarebekæmpelse.
Perhaps har for mange of os herinde igennem årene stået for:

Saglighed,venlighed,entusiasme, og redelighed i alt foretningførelse.
Jeg fornemmer absolut at du besidder de samme egenskaber,med andre ord en " Perhapsklon" :), men uden tvivl med visse modificeringer som vi ser frem til at nyde godt af. :slight_smile:
Det kan jo næsten ikke blive bedre. Nyt ungt blod med bred erfaring og stærke kræfter, og så den stadig unge Perhaps med endnu bredere erfaring, og masser af kræfter endnu.
Fremtiden tegner absolut lys for Spywarefri :slight_smile:

Det har været et enormt svært valg at finde den rette arvtager, så jeg er superglad for Thomas der vil føre Spywarefri videre i samme ånd. Jeg håber jeg kan være med rigtig længe endnu, men må nok erkende at helbredet ikke er hvad det har været.

Thomas er nu ikke længere hos Kaspersky og det giver ham den fulde frihed til at bakke op omkring et bredt men godt sortiment af både freeware og købe-programmer. Min kone siger at jeg “for meget” betragter brugerne her på Spywarefri som min egen familie. Det er måske rigtigt. Jeg ønsker det bedste for dem alle og jeg kan kun gøre det ved at være ærlig og kæmpe deres sag. Ærligheden kan så nogle gange være ilde hørt :slight_smile:

Et firma har hvert år sendt mig en flaske vin til jul. Fint nok, men i år fik jeg ingen og det hænger nok sammen med at jeg har haft en diskussion med dem omkring det negative jeg skriver om deres produkter. Det tror jeg selv. JEG kan ikke købes, men siger hvad jeg mener.

Thomas har den samme indstilling til service som jeg har så derfor kan min entusiasme omkring bekæmpelse af computersnavs opretholdes. Nu får jeg også lejlighed til rigtige ferier. Det har jeg ikke prøvet i flere år.

Fremtiden tegner absolut lys for Spywarefri, som hepta siger det. Det er sandt. Jeg vil håbe at i fremover støtter shoppen, hvis det er et af shoppens programmer i ønsker at gøre brug af. Det er selvfølgelig ikke et krav, men på den måde støtter man den fortsatte eksistens af Spywarefri. Jeg vil også håbe at man støtter supporten. På den måde bliver der råd til supportermøderne mm. Det er altid en stor fornøjelse for supporterne lige som vi har oparbejdet et ægte og varmt kammeratskab.

Velkommen Thomas!

Dejligt der er en der kan afløse dig i shoppen Perhaps. Din indsats i spywarefri fora er uvurderlig og at du nu har mere tid er bare kanon. Det arbejde Spywarefri gør, er bare så godt. Det er der mange, mange der har stor gavn af. Altid venlige og hjælpsomme.
Selvfølgelig også velkommen til ThomasA. Det job skal du nok klare. [:X]

Jeg lukker tråden. :slight_smile: