Alsidighed er godt på software området

I mine øjne er det rigtig godt, at vi får alsidige oplysninger om sikkerhedssoftware, og herunder f.eks Beta`s på en saglig måde.

Det kan hurtigt blive for detaljeret for nogle( som når jeg skriver om Kaspersky), men jeg har en fornemmelse af, at vi godt kunne trænge til mere bred info om sikkerhedsprogrammer, og måske også anden software.

Så helt fint i min optik ,at nogle lægger info om f.eks “Bit defender”, og “Norton” , for at nævne noget af det sidste jeg har læst herinde :thumbsup:

Det er mit ydmyge håb at I, og andre, også fremover har tid, og lyst, til at følge med i udviklingen, og berige os andre med relevant info.

Tak for info :slight_smile:

Skal jeg tolke det, som, at du mangler lidt info omkring software udgivelser?

Tak for tippet, jeg vil for mit vedkommende forsøge, at fokusere på nye udgivelser og poste lidt mere herinde. Tak for opfordringen, Hepta. :slight_smile:

Skal jeg tolke det, som, at du mangler lidt info omkring software udgivelser?

Personligt mangler jeg ikke noget, men jeg mener at det er godt i et Forum som dette, at vi forsøger at oplyse alsidigt om software, specielt om sikkerhedsprogrammer, så flest muligt bliver motiveret til at bruge gode sikkerhedsprogrammer.

Men personligt har jeg måske også godt at blive informeret nye tiltag da ingen af of jo kan følge med i alt.

Der er stadig alt for mange med forældet software generelt, og stadig en stor gruppe der ikke er motiverede til at søge info, fra saglige kilder.

Tak for tippet, jeg vil for mit vedkommende forsøge, at fokusere på nye udgivelser og poste lidt mere herinde

Det kan jeg kun hilse velkomment :slight_smile:

Lukketid :long:

Der findes jo så meget derude og man når kun en brøkdel af det, og det er måske også meget godt - jeg lukker tråden :slight_smile: