Boot med speciel tekst (for mig)

Hej herinde.

Har fået et billede af en ældre man som jeg i egenskab af IT-Supporter ved Ældresagen har hjulpet et par gange. Når han booter sin maskine op, så er den begyndt at vise den side som jeg har vedhæftet. Hvis han lukker ned og booter op igen så forsvinder den. Har kigget lidt på billedet. Nederst ser det ud som om der står noget med intruded. Kan den tekst indikere at den er blevet inficeret med et eller andet.??

Håber at i nogenlunde kan se hvad der står.

Venlig hilsen Glinka - Peter H.

Beklager, men jeg troede at man kunne uploade et billede. Så vi er nødt til at glemme det. Beklager mit indlæg.

Det burde ikke være et problem at uploade en billedfil -

Det gøres her, i det indlæg du vil sende -

Okay vaf, det gør jeg så lige og tak for det.

Man kan håbe på, at din “kunde” har haft computeren skilt ad og ikke har fået den samlet ordentligt. Det vil være nemt at løse. Her er et par råd:

Hej Charli. Mange tak for det. Det vil jeg lige have hørt ham om, men jeg tvivler på han har haft den skilt ad. Han er 80 år og giver sig normalt ikke af med at rode med dette. Rigtig god weekend og som sagt så tak for det her. Mvh. Glinka. Peter Hansen.:relaxed:

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.