Broadcom Netxtreme 57xx Gigabyte Controller

Enheden kan ikke starte kode 10. Jeg har prøvet at slette den i enhedshåndtering og genstarte, men det løste ikke problemet. Jeg har en Dell Latitude D630 Windows 10 32 bit. Er der nogen som har en løsning på problemet?

Har du prøvet at opdater driver til Broadcom Netxtreme 57xx Gigabyte Controller?

Ja, jeg får at vide at driveren er opdateret. Går jeg ind i egenskaber, melder den at enheden ikke vil starte. (Kode 10)

Hvis det har virket - har du så forsøgt at anvende systemgendannelse til at føre systemet tilbage til et systempunkt hvor det virkede ?

Har du været forbi her https://www.driverscape.com/manufacturers/dell/laptops-desktops/latitude-d630/407 vælg styresystem -

Jeg har kørt Driver Toolkit som siger alle drivere er up to date og sytemgendannelse går desværre ikke så langt tilbage hvor fejlen er registreret første gang.( 06-07-2018)

For en ordens skyld - åben en kommandopromt som administrator, og kør en sfc /scannow

Det vil kontrollere om systemfilerne har de rette værdier, og rette eventuelle beskadigede filer http://support.microsoft.com/kb/929833/da

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.