Broadcom Netxtreme 57xx Gigabyte Controller


(Torfin W.B.Therkildsen) #1

Enheden kan ikke starte kode 10. Jeg har prøvet at slette den i enhedshåndtering og genstarte, men det løste ikke problemet. Jeg har en Dell Latitude D630 Windows 10 32 bit. Er der nogen som har en løsning på problemet?


(kenneth nielsen) #2

Har du prøvet at opdater driver til Broadcom Netxtreme 57xx Gigabyte Controller?


(Torfin W.B.Therkildsen) #3

Ja, jeg får at vide at driveren er opdateret. Går jeg ind i egenskaber, melder den at enheden ikke vil starte. (Kode 10)


(vaf) #4

Hvis det har virket - har du så forsøgt at anvende systemgendannelse til at føre systemet tilbage til et systempunkt hvor det virkede ?

Har du været forbi her https://www.driverscape.com/manufacturers/dell/laptops-desktops/latitude-d630/407 vælg styresystem -


(Torfin W.B.Therkildsen) #5

Jeg har kørt Driver Toolkit som siger alle drivere er up to date og sytemgendannelse går desværre ikke så langt tilbage hvor fejlen er registreret første gang.( 06-07-2018)


(vaf) #6

For en ordens skyld - åben en kommandopromt som administrator, og kør en sfc /scannow

Det vil kontrollere om systemfilerne har de rette værdier, og rette eventuelle beskadigede filer http://support.microsoft.com/kb/929833/da


(system) #7

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.