Bullguard sprænger filer over som jeg ved er en virus

(Kristian Bertelsen) #1

Hejsa.
Jeg har idag downloadet noget være lort. Jeg tænkte ikke så meget over det da jeg downloade det, men nu har jeg det så. Jeg ser hurtigt at jeg har nogle problemer. Jeg køre en fuld scanning og den siger at der ikke er noget. Jeg har en smule forstand, så jeg ved godt at en virus kan komme udenom antivirus systemer. Jeg går ind og ser mine resultater og den siger at disse “c:\users\krist\appdata\local\google\chrome\user data\default\local extension settings\cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb\007080.ldb” (6 stk, de ligner hinanden og en enkel anden som er “c:\users\krist\appdata\local\google\chrome\user data\default\cache\f_0295f1”)

Jeg ved at disse er viruserne som hærver på min computer, og jeg vil af med dem. (min pc kostede 11500 kroner)
Jeg har brug for hjælp hurtigst muligt til at slippe af med disse virusser, eller få bullguard til at fjerne dem.
Hvis du har en løsning er du mere end velkommen til at fortælle den til mig.
Tak for din tid.

-Kristian, 14.

(f-arn) #2

Hej, og velkommen til :slight_smile:

Fortæl lige hvorfor du er så sikker på det er virus :question:

Har du prøvet malwarebytes :question:

(Kristian Bertelsen) #3

Tak!
Jeg er så sikker, da jeg downloadede 6 sange via onlinevideoconverter (tror jeg den hed)
ved den sidste åbnede den en eller anden mærkelig side, som havde den mærekligeste URL.
Kort efter oplever jeg at min skærm først ændre lysstyrke og skala (19201080 til 1700####) jeg genstarter og oplever så lydproblemer, med at det skrattede når der kom skarpe lyde. Jeg kørte med det samme denne fulde scan.

Nej, jeg var ikke prøvet malwarebytes, men jeg prøver imorgen når jeg får tid. :slight_smile:

-Kristian, 14.

(f-arn) #4

Dette emne blev automatisk lukket 7 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.