CCleaner > Register > se billede

Hver gang jeg renser med CCleaner skal jeg

”Udbedre valgte problemer…”

og gemme

Hvordan undgår jeg det vises hver gang,
og de slettes permanent

Hvis du bruger Avast skal det da ikke slettes :question:

Det der sker er at under register scanner Ccleaner efter ubrugte ting i regristreingsbasen.
Når Ccleaner så har fundet det får du mulighed for at gennemse det det har fundet, og du får mulighed for at gemme en kopi af det. Du klan også undlade at gemme det, hvis du tør det.
Det er for at vise dig hvad der vil blive slettet, hvis du bare vælger at slette det hele.
Det er en ekstra sikring, som du bare skal være glad for.

@hans

Jeg gemmer

Efter at ha’ gemt - skulle de så slettes - har jeg forstået det rigtigt ?

MEN
når jeg umiddelbart efter
kører - Register > Scan efter problemer
så er det samme billede der fremkommer

Det er selvfølelig til at leve med.

indlæg vist to gange - det ene slettes

Du kan springe den del over i visningen, ved at fjerne fluebenet i ActiveX og Class problemer. - Og som f-arn er inde på, vedrører filerne dit sikkerhedsprogram.

PS - For vel omkring et års tid siden, erfarede jeg at Analyser delen fra at være hurtig, pludselig blev en evighed om at blive færdig med at søge. Jeg fandt så ud af, at det var Internet Explorer delen der var årsag. Og da jeg ikke bruger IE som browser, fjernede jeg alle flueben vedrørende den, og så kom der fart over tingene igen.
Fra tid til anden kontrollerer jeg, ved enkeltvis at sætte flueben i hver rude, for selvom IE ikke bliver benyttet som browser, er den ikke helt uvirksom.

:slight_smile:

@vaf
TAK for svar og løsning på opgaven / problemet

Det du’er ba’r

Der kan lukkes

Ingen årsag :slight_smile: - og fra tid til anden kan du sætte fluebenet igen, og forvisse dig om at der ikke er kommet andre filer til.

Jeg lukker så tråden.