Det førles som om der er ting på min PC som ikke vil slettes, eller renses

Jeg kører Win10/64:

Jeg har først kørt CClenar
Har kørt Aswcleaner 8.0.7 den jeg henter med jeres link hedder [Mawarebytes Adwcleaner]
Den har jeg kørt.

Har en købt udgave af Malwarebytes, som jeg også har kørt

Har BullGuard Internet Security, som er opdateret og kørt en fuld scaning

Win10 er fuld opdateret.

Ville også kører FRST64.EXE men det tør jeg ikke der kommer advarsel fra Win10 og BullGuard

Så den har jeg ikke kørt.

Min Firewall i Bullguard vil ikke starte, har fra Bullguard fået besked på at afindstalerer m.m.
og geninstaleret den i følge deres anvisning, og så så det ud som om, at alt var i orden.

Men efter opstart her til mogen er alt ved det gamle flere programmer har svært ved at starte op
er langsomme bullguards Firewall vil ikke starte igen, det er som om der ligger noget som ikke vil ud.

Efter dette har jeg gået min PC afer i sømmen, har slettet flere programmer som jeg har hentet ned bland andet et program til noget skærScr.
Har også slettet flere programmer som jeg ikke bruger det har jeg gjort med Ccleaner.

Kørt hele rensnigs processen igen undtagen FRST64.

Det hjalp Firewall kører MEN stadig lidt langsom

Men efter sluk af PC og opstart her til mogen er vi ved det samme igen,

men der er noget som gør alt langsommere det hjælper lidt når jeg genstarter, men der er noget galt et sted

Bullguard Firewall vil igen ikke starte. Der er flere programmer som har svært ved at starte op.

Googlechrom, eller Microsoft Edge fik et adresse felt som ser sådan her ud:

( https://www.google.com/search?rlz=1C1CHZL_daDK752DK752&sxsrf=ALeKk03Uv3Ks7Bukcmc9wLBB9SLu0DcJTA%3A1596205592268&ei=GCokX5zyD7SEwPAPjKamoAI&q=krak&oq=krak&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzIHCCMQsAMQJ1C6yi5YlNQuYMjeLmgBcAB4AIABAIgBAJIBAJgBAKABAaoBB2d3cy13aXrAAQE&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwic3sKa2ffqAhU0AhAIHQyTCSQQ4dUDCAw&uact=5 )

Og jeg skulle bare på Google.com

Jeg håber nogen kan hjælpe mig for dette er uholdbart det føles som om der er nogen som kigger mig over skulderen

Hvordan fungerer computeren i fejlsikret tilstand?

Har du eventuelt undersøgt, om harddisken er ok?

Harddiske køre uden problemer

Har Bullguard MEN Firewall vil ikke starte, der kommer en advarsel.

Så kører jeg adwcleaner 8.0.7.exe
Genstarter så og efter det, kører alt igen som det skal
Firewall kører også.

Alle funktioner kører, og når jeg bruger google chrom til at gå på nettet fremkommer
kommer den op på ingen tid.

Hvis ikke jeg slukker maskinen så mærker jeg intet den er ikke langsom.

Når jeg så lukker den slukker maskinen og starter f.eks. næste morgen

kommer alting tilbage firewall vil ikke starte og google Chrome skal tygge lind længe for at kører eller lede, og nogen gange kan de ikke finde siden, selv om det er en side jeg ved er der.

Fejlsikret tilstand har jeg ikke prøvet kan ikke huske hvordan man gør, der er noget med at holde eller trykke flere gange på F8 under opstart?

Hvilken version af Windows er der tale om? F8 er fra “gamle dage”, men her er instrukser til Windows 10: https://support.microsoft.com/da-dk/help/4026206/windows-10-find-safe-mode-and-other-startup-settings

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.