Efter åbning af Microsoft er der en masse i reg basen

Hej Efter at jeg bare har åbnet Microsoft office 2010 er der en masse i min reg. base.
Jeg har WSA, MBAN og hitman på computeren. De har ikke nogle meldninger om snavs på computeren.

Det er det her der kommer i reg.basen bare ved åbning af programmet. Er det normalt ?

Det er fra en scanning med Ccleaner.

Manglende MUI reference Q:%systemDrive%\oasys\shared\ClrTestHost.exe HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:%systemDrive%\oasys\shared\ClrTestHost_x86.exe HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:%windir%\system32\Control.exe HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:\140066.dan\Office14\MSTORE.EXE HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:\140066.dan\Office14\EXCELC.EXE HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:\140066.dan\Office14\MSOUC.EXE HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:\140066.dan\Office14\OIS.EXE HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:\140066.dan\Office14\MOMM.EXE HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:\140066.dan\Office14\WINWORDC.EXE HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:%commonprogramfiles%\microsoft shared\virtualization handler\OfficeVirt.exe HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:%commonprogramfiles%\microsoft shared\virtualization handler\MapiServer.exe HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:%windir%\system32\cmd.exe HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:%commonprogramfiles%\microsoft shared\virtualization handler\VirtualOWSSuppManager.exe HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:%commonprogramfiles%\microsoft shared\virtualization handler\VirtualSearchHost.exe HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache
Manglende MUI reference Q:%systemroot%\system32\rundll32.exe HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache

MUI handler om sproglige indstillinger, og jeg tænker på, om det måske kan hænge sammen med, at office ikke kan finde de rigtige sprogfiler til dele af Office-pakken. Så måske oplever du at office er på Uk, selvom du har indstalleret en DK-version?

I hvert fald er jeg 99% sikker på, at du ikke behøver bekymre dig om det, hvis det fungerer som det skal i øvrigt.

Dog skal jeg naturligvis lige nævne, at det er ved at være mange år siden, at jeg var oppe på beatet med Windows-infektioner :slight_smile:

Min office ser ud til at være på dansk hele vejen igennem, og det fungerer som det skal.

Så jeg lader det være, som det er, og takker for hjælpen

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.