En der bliver ved med at have adgang til min facebook

I den sidste uge bliver jeg ved med at få mail fra FB der siger at der måske er en der er kommet ind på min konto, og jeg skal resette mit password. Har 2 faktor authentication på, og har scannet mit system og slettet alle problematiske filer, men det bliver stadig ved med at komme. Forstår simpelthen hvordan der kan blive ved med at være problemer med det.

Tilføjer logs fra malwarebytes og FSRT

Hej og velkommen! :slight_smile:

Er du sikker på, at mailen kommer fra Facebook? Og: Har du ændret din adgangskode til Facebook?

Din oplevelse kan forekomme, hvis nogen har din adgangskode men ikke mulighed for den anden faktor.

Ja har ændret mit password mange gange, og mailen kommer fra facebook, da de også kræver at jeg laver nyt password (jeg bliver logget ud af facebook).

Kunne ikke poste mine logs før, da min konto blev blokeret

Det lyder meget underligt. Jeg kan ikke umiddelbart se problemer på din computer.

Prøv at logge ud af Facebook på computeren og derefter ikke bruge Facebook på computeren i lidt tid. Skift adgangskoden til Facebook på din telefon (eller anden enhed) og se, om der kommer advarsler fra Facebook i perioden, hvor du ikke bruger Facebook på computeren.