Erfaringer med program

kunne se i programmet fra DR2 tema om overvågning, at man kan installere
cyanogenmod på sin tlf…Nogle der har erfaringer med det, er det til at bruge ??

Det er mindre brugervenligt og nørdet, forstået på den måde, at hvis noget knækker - så er det dig, og ikke producenten, der skal fixe fejlen, medmindre det er din producent af telefonen, der har lagt Cyanogenmod på den.

Når først du har fået det op at køre, så er der nogle ekstra tilpasningsmuligheder og funktioner og vel nok også ekstra sikkerhedslag, som du ikke får i standard Android. Vær opmærksom på, at tage backup af din eksisterende Android, skulle noget gå galt under eller efter installationen af Cyanogenmod. Vær også opmærksom på, at du skal roote din Android telefon, før du kan installere Cyanogenmod, og du skal manuelt lægge Google Play Store ind i Cyanogenmod. Her på forum har jeg engang spurgt, om jeg måtte lave en vejledning til rooting af Android telefon. Det fik jeg nej til, fordi:1. Der er ikke nogen til, at hjælpe, hvis det først går galt. 2. Der er så mange andre fora både herhjemme og i udlandet til formålet. Så jeg tror ikke du skal regne med, at Spywarefri kan vejlede dig til rooting, eller installation af Cyanogenmod.

MEN:

Jeg ved, at blandt andet XDA Developers kan hjælpe med rooting og installation af Cyanogenmod i deres forum. Så du kan prøve, at spørge der. Jeg lægger lige et link til XDA Developers:

http://forum.xda-developers.com

Mindre brugerevenligt og mere nørdet, skulle der stå*