Facebook

(vaf) #1

Har det firma, ikke det der ligner skam i livet !?

(vaf) #2

For år tilbage, viste TV-Teateret et skuespil der hed Parasitterne -

Et skuespil fra 1929 skrevet af Carl Erik Soya. Stykket er en barsk karikatur om bedragere, der som parasitter lever af at snylte på andre, men som udgiver sig for at være almindelige mennesker.

Gud ved hvorfor det rinder mig i hu - -

(f-arn) #3

Nej :imp:

Det kan jeg heller ikke forstå… :innocent:

(OracleJMT) #4

Ikke det der ligner, men det er slet slet ikke overraskende. Facebook tjener på brugernes informationer, og det har stået klart for alle, der har haft bare en smule indsigt, at det firma har haft den forretningspolitik lige fra begyndelsen.

(vaf) #5

A Facebook spokeswoman said the company could see some financial information from such users if they choose to opt-in, but did not use it for “advertising or anything else”.

“The idea is that messaging with a bank can be better than waiting on hold over the phone,” the company said.

Man får det indtryk, at hensigten ikke er for egen vindings skyld, men af et altruistisk sindelag, af uegennytte og næstekærlighed overfor deres brugere -

Det er kost der er svær at få ned :nauseated_face:

(OracleJMT) #6

Stod det klart for Facebook og alle andre, at indtrykket var det modsatte, at det hele er for egen vindings skyld, (hvilket er sandheden) ville de ingen brugere have. Så de bilder brugerne en løgn ind, så de kan holde på dem.

(Frands) #7

Facebook?! Hvad er det? Er det noget der kan bruges til noget? Jeg tror det ikke, så jeg lader det bare være, og bruger min tid på noget mere interessant!

(vaf) #8

Fra vugge til grav -

• de pårørende vil gerne nå ud til så mange mennesker som muligt -

Det fik mig til at tænke på en sang af Røde Mor - " Du bliver først menneske når du dør "

:confused::

(vaf) #9

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.