Farvel

(Frands) #1

Hej Allesammen,

Som I jo nok har bemærket, har jeg ikke været omkring Spywarefri Forum i meget lang tid. Mit helbred har desværre svigtet mig en del de sidste par år, og det har været svært at holde mig selv opdateret og visse vasse. Derfor synes jeg det er på tide at sige pænt farvel som forumsupporter til alle her i Spywarefri Forum. Det har været en stor fornøjelse at have været sammen med jer igennem de år der er gået. Samtidig også en stor tak til dem der tog mig til sig. Jeg ønsker jer alle en god vind fremover med det som I nu går og laver. Selvfølgelig vil jeg kigge omkring, når tiden og lysten er der. Tak for nu venner!

(Hepta) #2

En stor tak herfra :exclaim:

Du har altid bevaret en god tone i Forum, og haft saglige indlæg.

De bedste ønsker for fremtiden herfra.

(bwf1409) #3

Også en tak fra mig Franthy, og god vind fremover!

(Rookie Forumsupporter) #4

Jamen selv tak Franthy, det har da været nogle hyggelige stunder vi har haft.
Og ja selvfølgelig kigger du da lige omkring, her er altid et og andet man lige får øje på :wink:

(Ejvindh) #5

Jeg er ked af at høre det med helbreddet, Franthy. Men også en tak herfra for mange gode indlæg og sociale stunder. :slight_smile:

(Gravballemanden) #6

Skidt at dit helbred,skal være grunden til,at du stopper.Håber det bliver bedre med tiden.
Du er altid kommet med nogle gode links og råd. :thumbsup:
Håber du får tid,til at kikke forbi her på spywarefri,når du opsnuset et eller andet. :wink:
Pøj pøj med fremtiden.

(Fromsej TeamSpywarefri) #7

Tak for indsatsen, og pas på dig derude. :slight_smile:

(FzG) #8

Farvel og pas rigtig godt på dig selv! Jeg har selv nydt godt af din store viden, og behagelige måde at supportere på!

Alt godt ønskes dig i fremtiden! :slight_smile:

Mvh Frantz

(Frands) #9

Hej alle

Tusind tak for alle de pæne ord og al den ros. Jeg skal nok passe på mig selv og alt det. Men kender jeg mig selv ret, kan jeg nok ikke helt holde snittern væk fra Spywarefri Forum. Kigger nok ind imellem bygerne :wink: :coolsmile:

(smog) #10

Tak for tiden som gik og al held og lykke ønskes herfra :smirk:

(Sander TeamSpywarefri) #11