Fjerne Logitech unifying reciever?

(Handyrman) #1

Hej forum

Jeg har en ret ny Logitech MX master 2s mus, som forbindes trådløst via unifying reciever.
Der er imidlertid opstået det problem, at computeren ikke kan genkende recieveren. Den optræder på listen i enhedshåndtering, men som “ukendt enhed”.

Jeg har en fornemmelse af, at jeg ved at fjerne driveren bare vil kunne geninstallere, og at det så vil virke, men jeg kan ikke slippe af med det gamle.

Logitech har et værktøj til at afinstallere, men det stopper fordi det ikke kan finde recieveren!

Har I nogen ideer til hvordan jeg får min dejlige mus til at virke igen?

(Thomas Huulbæk) #2

Har du prøvet at fjerne enheden helt i Enhedshåndtering og så genstarte?

(Handyrman) #3

Jeg har forsøgt gentagne gange. Af en eller anden grund laver den 3 eksemplarer i enhedshåndtering når jeg sætter modtageren til. Så starter der et installationsprogram der ikke kommer nogen vegne. (Har ventet i timevis). I formiddags lykkedes det faktisk at få markøren til at reagere på musen, men det holdt kun i ca. 1 minut, og museknapperne virkede ikke.
Jeg har læst mig til at andre har haft lignende oplevelser. Det skulle være noget med en opdatering der konflikter, men jeg har ikke fundet nogen løsning. Det er ret frustrerende og har taget enormt lang tid allerede.
Jeg har en bærbar med win 10

(Thomas Huulbæk) #4

Har du prøvet at hente software fra Logitech direkte: https://support.logitech.com/en_us/software/unifying

(system) #5

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.