Føler mig en lille smule flov"

Hej SpywareFri,
Dette er hverken ‘Ris’ eller ‘Ros’, men jeg kan ikke rigtig finde andre kategorier, hvor mit indlæg vil passe ind - Undskyld!
I årenes løb, er jeg, som så mange andre, løbet ind i nogle problemer (opgaver), som det ikke har været muligt, at finde en løsning på - ude på nettet. Mange gange har det bare været fordi jeg ikke har kunne finde nogle fornuftige søgekriterier og hér har det været dejligt, at kunne skrive til Jeres forum, hvor der er mulighed for at fortælle om problemet på ganske almindelig Dansk.
Det har, i de fleste tilfælde, ført til, at mit problem blev løst.
Efterhånden har jeg rundet de 73 år og er opdraget til, at man siger pænt tak, hvis nogen giver én en hjælpende hånd.
Det er så desværre én af de ting, som jeg stadig ikke har fundet ud af, hvordan man gør i Jeres forum.?
Når jeg har fået det svar jeg har håbet på, ville jeg frygtelig gerne afslutte sagen, med at takke dem, der er kommet med indlæg til mit spørgsmål, men den funktion kan jeg ikke se nogen steder.
Er det bare mig, der er “stæreblind” eller er det blevet helt normalt, at man ikke længere takker folk for deres indsats?
Med venlig hilsen … Flemming
.

Jeg håber ikke jeg har misforstået noget, men det anses absolut for god opførsel at give besked når problemet er løst.

Så kan man i samme indlæg sende en evt. tak til de som har hjulpet eller prøvet på det.

Mvh.

This topic was automatically closed 14 days after the last reply. New replies are no longer allowed.