Giver PSI secunia fejlagtige oplysninger?

Jeg har lige downloadet og kørt PSI Secunia, og kørt en scanning.

Den siger at der er en del småting jeg skal opdatere/downloade:

Der er noget Framework 2.x og 3.x og 4.x.

Og Internet explorer 11.x(64 bit) og Internet explorer 11.x.

Så er der Windows 8.1 og XML core services 3.x(64 bit) og 3.x.

Men det virker underligt at den siger det, da det er en helt ny bærbar fra MM-vision.

OG IE skulle jo gerne opdatere sig selv, og siger at den er opdateret, og computeren er jo sat til at opdatere sig selv, og siger at der ikke er nogle opdateringer, hvis jeg tjekker via løsningscentret.

Så hvad skal jeg regne med og hvad skal jeg gøre?

Skal jeg downloade og opdatere alt det som PSI foreslår?

Jeg kører Windows 8.1 på en 64-bit computer.

Venlig hilsen

Ridderranke :slight_smile:

Har du prøvet at skanne igen med PSI ?

Hvilken version af PSI har du installeret ?

Er PSI sat til automatiske opdateringer ?

Er Windows update sat op til at hente opdateringer til Windows, og andre produket fra Microsoft ?

PSI kan godt være lidt overaktiv nu og da og i sidste ende kan man “højreklikke” på de opdateringer man ikke ænsker at blive mindet om :wink:

ænsker

ønsker :cheese:

Tak for responsen Hepta. Jeg prøvede at skanne igen, men så gik den helt i kage og stod i en time hvor den bare sagde “opdaterer” ved alle de ting den havde fundet, og intet mere skete. Og det er en ny og meget hurtig computer jeg har, så det kan ikke være problemet. Det var den nyeste version af PSI jeg havde installeret. Jeg havde sat den til at jeg ville få oplyst hvad der skulle opdateres og så selv vælge. Windows update er sat til at gøre mig opmærksom på nye opdateringer.

Jeg har nu slettet PSI og dropper det nok helt, da jeg ikke har den store fidus til det.

Måske det bare ikke er helt kompatibelt med Windows 8.1

Jeg har nu slettet PSI og dropper det nok helt, da jeg ikke har den store fidus til det.

Det er selvfølgelig op til dig men det er generelt et fint program som kan være svært at undvære :slight_smile:

Men der er selvfølgelig andre lignende programmer, som jeg så ikke er så glad for.

Men mener at kunne hsuke at det kørte fint her på en Windows 8.1 computer.

Ok. Mange tak for hjælpen. Måske jeg giver det en chance til. Jeg har dog haft bøvl med det på min gamle computer også, så har ikke de bedste erfaringer :slight_smile: