Gratis sikkerhedspakke?

Jeg er så heldig, at jeg her i Udkantsdanmark har fået fibernet (Fibia) 300/300 mb/s
I den forbindelse tilbyder Fibia Chilli Security (gratis), men - jeg har i mange år brugt Bullguard (som jeg er glad for - og tryg ved). Da jeg mener, at man ikke kan “blande” sikkerhedspakker - og - at gratis sikkerhedssystemer ikke kommer op på siden af betalingsprogrammer, er jeg mest tilbøjelig til at ignorere Chilli-tilbuddet og beholde min Bullguard.
Mvh Ludden

Chilli sikkers pakken er det samme som bitdefender der er blot den forskel, at chili koster, jeg mener det er noget med 750 kr. pr år og jeg mener at bitdefender kan købes for omkring 300, - pr år.
Jeg fik også tilbudt chilli da jeg fik fibia fibernet, men takkede nej tak da jeg bruger Kaspersky total pakke.
jeg vil også mene, købeprogrammer er bedre end gratis.
Min personlige mening hvis du føler dig tryk ved den pakke du bruger skulle du fortsætte med denne.

Fortsat god dag. :blush:

Lige som kriger ville jeg holde fast ved den pakke du igennem mange år har følt dig tryg ved. Du kender BullGuard og er glad for produktet, så behold den, selv om du skal betale. Sikkerheden skal man være omhyggelig med, så det dur ikke at gå over til noget du ikke har erfaring med og måske bliver usikker på. De penge til BullGuard er givet godt ud, synes jeg.

Mange tak. Det var bare det jeg ville høre, så jeg beholder BullGuard image

Chilli Security er ikke noget gratis program det er bare gratis hvis man er fiber kunde i Fibia det er fuldt på højde med BullGuard så der da ingen grund til betale for BullGuard når du kan bruge det andet kvit og frit jeg har selv kørt med det og det køre rigtig godt jeg skiftede kun da mit arbejde bruger noget andet ellers havde jeg kørt med det endnu

Mange tak mfp. :slightly_smiling_face:
Der kan man bare se. Det vidste jeg ikke. Så vil jeg stærkt overveje at spare de penge.
Mvh Ludden

Hej Ludden det kan jeg godt forstå man må spare de steder man kan i disse til og antivirus software koster altså en del penge

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.