Gratis software -ikke opdateret! ?

hej
Jeg ville lige have anbefalet Spywarefri til en bekendt der vistnok har fået sin, første, computer

men til min undren står der om gratis software, at siden ikke er opdateret
–men det gør naturligvis heller ikke så meget
– altså blot jeres anmeldelser med stjerner er opdateret

men er anmeldelserne sidst opdateret i 2014 eller fortrinsvis i 2010! :slight_smile:

og hvis!!! anmeldelserne ikke er opdateret herinde, når det gælder gratisprogrammer
http://www.spywarefri.dk/anmeldelser/
hvor finder man så anmeldelser der er lige så grundige som de forhen var på Spywarefri?

–hvis!! der er tale om ældgamle anmeldelser gør selvsagt at folk bliver utrygge ved at bruge dem, navnlig folk der netop har fået computer, eller kun har haft den i nogle måneder.

Hvis!! anmeldelserne -eller karaktererne- ikke er opdateret, er der så en særlig grund til det.

Alle ønskes et godt nytår herfra

Du kan fx læse om de mest kendte købe og gratis sikkerhedsprogrammer her, ganske vist på engelsk.

:slight_smile:

Hvis!! anmeldelserne -eller karaktererne- ikke er opdateret, er der så en særlig grund til det.

Tidsmangel :wink:

Siden du linker til er fuldstændig irrelevant, og burde nok fjernes.

Spørgsmålet har været oppe mange gange, med god grund.

De personer der har kompetencen, og evner til at ajourføre siden har altså ikke tiden til det, eller også er de ikke længere en del af de aktive på Spywarefri.

Mange Fora knager i fugerne da man mangler " Supportere" , og motiverede brugere, og det er der mange årsager til. :slight_smile:

Engelsk, - så er jeg på herrens mark - bortset fra i det omfang jeg jeg bruger goole translate og synes jeg -på rimelig tid, får nok ud af det

jeg var bange for at der var en stiltiende aftale mellem spywarefris forum og spywafris shop om aldrig mere at foretage anmeldelser, end ikke nødtørftige anmeldelser
— for at enkelte brugere, eksempelvis min bekendt, så kunne blive fristet til at bruge de gratis programmer i stedet for at gå i shoppen.

Trøster mig at det er tidsnød der er årsagen, og indrømmet, synes også at det er vigtigst at i hjælper folks, herunder mine egne, akutte problemer
–fremfor at rangerer gratisprogrammer hvert halve år.

og medens i gjorde det så gætter jeg at i konstant fik på puklen fordi andre var uenig i jeres rangordning af de gratis programmer

og endnu engang tak for jeres uvurderlige indsats herinde gennem alle årene

og så kan i ellers godt lukke!