Heimdalproblem

Jeg har Heimdal Pro på mine to Pc’er og på laptop Pc’en vil det ikke selv starte op. Jeg har afinstalleret det og fik tilsendt en batchfil fra Heimdals support som rydder helt op efter afinstallering og installerede derefter programmet igen. Programmet starter stadig ikke op. Det er Heimdal.AgentLoader.exe der bliver bremset af en .Net fejl i følge eventloggen. På min desktop Pc er der ikke problemer. Programmet kan startes manuelt og jeg har lagt en genvej i start folderen i Startmenuen, men så starter programmet i et vindue og skal lukkes på krydset for at lægge sig ned i systrayen. Jeg er lidt på herrens mark??

Peter

Hvilke styresystem har du

Jeg glemte at skrive at jeg bruger Windows 10 64 bit. Jeg har ikke nået at skrive at problemet var løst. Det var Bitdefender som af en eller anden sær grund havde valgt at se Heimdal.Agent.exe filen som en trussel og havde blokeret den. Hvis jeg deaktiverede Bitdefender så blev filen stadig blokeret så derfor mistænkte jeg ikke Bitdefender. Såre simpelt når man ved det.

Peter

En del sikkerhedsprogrammer blokere for Heimdal fordi det skaffer sig adgang til andre programmer og ændre på dem.

Ja, det er jo sikkerhedsprogrammernes fornemste opgave.

Peter

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.