Hvem står bag Spywarefri?

www.spywarefri.dk >
om os >
mere om os >
Hvem står bag Spywarefri >
Aktiver linket: “medlemmerne er” >
og vupti…
så bliver man ledt til kaffekassen…
det er da vist en decideret ommer… :slight_smile:

Det er der en årsag til.
Team og supporter staben, var listet der, vi blev kaldt medarbejdere, hvilket vi efterfølgende har haft visse problemer med, pga. et vist gokhoved (jANUS), hvem det er lykkedes at få nedlagt et fogedforbud, mod omtale af hans skrammel, og hans beskidte forretningsmetoder.
jANUS mener så, at TeamSpywarefri og supportere er omhandlet af fogedforbuddet, men eftersom vi ikke er ansat af Spywarefri (Thomas Huulbæk), er dette selvfølgelig ikke tilfældet.
Vi har nogle beføjelser i dette forum, men er her frivilligt og ulønnet, og vi har som sådan intet med Spywarefri.dk og shoppen at gøre.

For ikke at efterlade den mindste tvivl, har vi valgt at få listen fjernet fra siden, men hvis du går ind på medlemslisten, kan du se hvem der er TeamSpywarefri, Emeritus og Supportere.

Nej, det er ikke en ommer, men måske bør der ryddes op i forskellige links :slight_smile:

Bag Spywarefri står:

Sikker.net ApS
Ryesgade 27, 3. sal
8000 Århus C
Tlf. 32127788
CVR: 30693760

Tidligere var de brugere som er udnævnt til supportere listet op på en særskilt side, men da vi og brugerne blev anklaget som værende en del af Spywarefri.dk blev siden med vore navne og billede slettet. Vi har jo ikke mere at gøre med Spywarefri.dk end du har det. Vi er har ingen økonomiske interesser i Spywarefri.dk eller Spywarefri-shop.dk og det har du vel heller ikke. Supportere som har fået “fine” navne klistret på er almindelige brugere af dette forum men med særlige evner på området computersikkerhed. Disse “fine” navne findes overalt i forskellige foraer, især i udlandet, hvor de kaldes Sherif, Advanced member eller hvad ved jeg. Det kunne et bestemt firma ikke finde ud af hvorfor brugerne herinde blev anklaget som værende en del af Spywarefri.dk. Jeg var ved at stoppe helt med at vejlede herinde pga. af den horrible påstand, men på den anden side skal det omtalte firma jo ikke bestemme hvad jeg skal. Vi lever vel i et demokratisk land skulle man tro, men jeg tvivler må jeg nok sige. Korruptionen lever åbenbart også i Danmark :wink:

Nå, så kom Fromsej først :slight_smile:

Jeg synes, at I gør et fantastisk arbejde ; )

Svindler jANUS fra MySecurityCenter? Det er måske hårde anklager hvis du spørger jANUS…jeg mener at han snyder og bedrager de brugere han nu måtte ha´ med sit bondefangeri.
Hans eneste forsvar var/er at lede fokus hen på noget andet. Det gjorde han ved at mistænkligøre de venlige brugere og supportere herinde der ikke var enige med ham i at hans program er verdens bedste. Det er et af verdens bedste bondefanger abonnementer han tilbyder efter min mening…