Hvordan går det Perhaps / Per Holst-Albrechtsen?

(Sander TeamSpywarefri) #1

Jeg har en hilsen til Spywarefri’s brugere fra Per, som heldigvis stadig er ved godt helbred (bortset fra en almindelig forkølelse).

Per er begyndt at bruge en hel del af sin tid på at rejse i udlandet sammen med sin hustru.

Desuden er Perhaps blevet medlem af Microsofts Community, hvor han hjælper med under brugernavnet PerhapsPW
https://answers.microsoft.com/da-dk/profile/ef7ac861-ae7d-4a5e-a162-1b2f68c91f4d#user-profile-tab-profile

Personligt er Per gået over til at bruge en Android-tablet, så Windows er stort set lagt på hylden.

Jeg skulle hilse og ønske glædelig jul og godt nytår.

(Ejvindh) #2

Nå, det var da en ualmindelig dejlig nyhed. Sidst jeg hørte fra Per var han jo temmelig syg. Men dejligt at se, at han er kommet over det! Og at energien til at hjælpe offentligt også er kommet tilbage :slight_smile: – så begynder vi at kende ham igen :wink:

Hvor er det dejligt at høre Perhaps er blevet rask igen.
Men som altid Jyden er sej og stærk.

(bwf1409) #4

Glædelig nyhed - rart med en tidlig julegave. Godt gået Per.

(vaf) #5

Det er godt at høre at Per har vundet livtaget med sygdom, og er ovenpå igen. :thumbsup:

Der er altid brug for råd og vejledning, og hjælp fra et kyndigt menneske - derfor held og god arbejdslyst PerhapsPW, ovre på Microsofts Community -

Glædelig jul, og godt nytår :slight_smile:

(smog) #6

Herligt at se. God jul til “Perhaps” og familie :gift:

(hans) #7

Der var da en god nyhed.:+1:

Jyden er stærk og sej

Der er stadig flere af de ting, som jeg lærte af ham, som jeg bruger den dag idag.
Jeg kom ind i Spywarefris forum som sprit ny computerbruger, da forum var forholdsvis ny, måske har det været 2-3 år gammelt. Og jeg anede intet om computersikkerhed. Men det kom jeg til, ikke mindst takket være den ildsjæl som perhaps var derinde dengang.

Så god jul og godt nytår til perhaps og familie.

(Jens V) #8

Ja det kan da kun glæde os med den nyhed.
Dejligt.

Mvh.

(pixxel) #9

Super dejligt. Har længe tænkt på hvordan det går med ham. :relaxed:

(OracleJMT) #10

Det er jeg meget lettet over, at høre. Jeg har faktisk været bekymret i lang tid. Det er også rart, at se, at han er blevet mere online aktiv igen. Jeg har altid set meget op til ham og respekteret ham meget. Han ved virkelig meget om computersikkerhed og er et rart menneske. :slight_smile: