Jeg beklager, men

Kære Fromsej.
Hermed en stor tak for din indsats her inde, og de bedste ønsker
for dig i fremtiden. :slight_smile: Pas godt på dig selv og din familie.
Mange hilsner Tek-12

Hej Fromsej.

Jeg har siden 17.03.2004 været med på dette forum, og du har om nogen hjulpet mig rigtig mange gange, og for det vil jeg sige tusind tak.
Du har også altid været kendt for dine specielle og morsomme indlæg, og de har kostet mig mindst et tastatur, druknet i kaffe :slight_smile:
Jeg håbede til sidste linje i dit indlæg, og det endnu en gang var gas, men det var det desværre ikke.
Jeg forstår godt din beslutning, og tager hatten af for at du har holdt ud så længe.
Håber at vi stadig vil se dig i forummet af og til.

Godt nytår, og tak for din hjælp :slight_smile:

Hej gamle ven. :slight_smile:

Det var for mig en længe ventet udmelding du kom med her… Utroligt du med den flid og omhu du konstant og vedholdende har bidraget med, har kunnet opretholde kampgejsten så længe som du har. FLOT ARBEJDE! :wink:

Jeg forstår virkelig godt din beslutning, og jeg håber for Spywarefri’s resterende supportere, at de også kan løfte den del af opgaverne som du har varetaget. Der kan ikke for nogen være tvivl om, hvor stor en ekstra byrde det vil blive, selvom flere i flokken er super dygtige. Held og lykke med arbejdet alle sammen. :slight_smile:

Det står stadig lysende klart for mig, da jeg selv var en lille del af staben herinde - den gang som “Victor TeamSpywarefri”. Uden Fromsej som min mentor og senere utroligt hjælpsomme og gode ven, var det aldrig gået for mig. TAK for den tid også Søren.

Jeg vil ønske dig al mulig lykke og held i tiden fremover.

Godt Nytår til ALLE. :coolsmile: