Jeg sender en (1) mail. Outlook sender to (2) mail

Hej

Jeg opdage tilfældigt her til morgen, at når jeg sender en (1) mail, så sender Outlook to (2).

Grunden til at jeg overhovedet opdagede det, var fordi den mail jeg sendte lå rigtigt længe i Udbakken. Samtidig stod der “Sender 2 af 2” i den nederste bjælke.

For at være sikker på at det ikke bare var noget der havde ligget i Udbakken i forvejen, sendte jeg en Test-mail til mig selv. Privat-mail til Hot-mail. Og her gjorde den fuldstændig det sammen. Og her kunne jeg så observere at den i første omgang skrev “Sender 1 af 1” men skiftede så til “Sender 2 af 2”.

Jeg har en 400/400 Mbit forbindelse. Så normalt ser jeg den hverken i udbakken eller i bjælken ned i bunden.

Jeg kørte Rens i følge jeres vejledning i fredags, i anden anledning. Som kun fandt et Benchmark program jeg havde liggende, fra den gang jeg byggede maskinen. Det blev slettet, og jeg kørte Rens igen, uden at der blev fundet noget.

Luk bare, årsagen er fundet.

Det viste sig at være rester der på trods afinstallation, rens og skanning med Ccleaner, ESET, AdwCleaner og Malwarebytes stadig lå tilbage på maskinen. Lige så snart de var slettet, forsvandt problemet.

Nu sidder jeg så bare tilbage med tanken om, hvad det var den sendte, og hvor hen?

Det finder du først ud af, hvis dine informationer bliver misbrugt i fremtiden. Derfor:

Skift adgangskoder på alt du kan skifte på.

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.