Jv16 PowerTools X Update Released – Version 4.0.0.1534

jv16 PowerTools X Update Released – Version 4.0.0.1534:

Var der ikke noget skummelt med jv16 powertools for år tilbage - noget med at ejeren løb med kassen?

Ja, bwf1409, det tænkte jeg også lige på. Er der sket noget nyt, eller har ejeren brugt de penge, han løb med, så han nu har behov for ny forsyning? Så vidt jeg husker, stak han af til et land i østasien. Thailand?

Her er et link

Dit link ender vist blindt knitter.

Jeg mener man i sin tid frarådede at downloade den “nye” version af jv16 som dukkede op. Det er da muligt at den nævnte version er helt OK, men personligt ville jeg ikke røre ved den uden at undersøge den meget nærmere.

Lidt synd med det negative, for jv16 var (er?) et godt program.

knitter: Dit link i “jv16 PowerTools” er ok - det er linket i teksten der ikke virker.

jv16 powertools x review:
https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=jv16+powertools+x+review

Klik på linket, dernæst på - Board index - det fører til Macecraft Software Forum

Macecrafts forum blev efter skandalen “renset” for alle kritiske indlæg og tråde.
Derfor ender linkene “blindt”, for trådene er slettet, og kritikerne er ikke velkomne.

Jeg stoler ikke på noget som helst, der bliver informeret om fra “firmaet” Macecraft og deres forum.

Al deres information er positiv og meget rosende.

Jeg er helt sikker på, at alle opdaterings-dollars bliver modtaget med kyshånd.

Jeg skal IKKE have opdateret, og jeg vil ikke bruge firmaet og deres programmer. Selv om jeg er livsvarig VIP-bruger og har betalt for at gøre programmet til open-source. Men programmet bliver aldrig til open-source, selv om det blev lovet. De indsamlede penge havnede i stedet i Thailand sammen med programmøren. Firmaets ansatte blev efterladt i Finland.

Men al info om denne historie er nu slettet fra Macecraft og deres forum.

Jeg stoler ikke længere på dem!

På Indiegogo er der en smule info om løfterne, som ikke blev holdt af firmaet.

• men Sander, hvor interessant og relevant oplever du mon linket på indiegogo, når det omhandler 2014. I dag skriver vi som bekendt 2016…

For mig personligt er det både interessant og relevant, at en programmør, der tidligere har været til at stole på, pludselig udnytter både sine kunder og sine ansatte, løber med alle pengene, blæser på sine løfter og skriver anvisninger i sin blog, hvordan man hurtigt bliver rig.

Kort tid efter bliver hjemmesiden lukket ned og er inaktiv i et halvt års tid, hvorefter siden åbnes igen, men denne gang fuldstændig renset for al kritik.

Fra genåbningen og til nu har der været mange anprisninger af programmet på hjemmesiden.

Enhver må jo tro, hvad man vil.
Jeg tror ikke længere på denne programmør.
Heller ikke i 2016.

This topic was automatically closed 7 days after the last reply. New replies are no longer allowed.