Kan ikke rydde historik fra Safari?

Hejsa.
Jeg har haft problemet i lang tid og finder ingen løsning på Google så nu prøver jeg her.

Jeg kan på ingen måde rydde min historik på Safari. “Ryd” ikonet er helt gråt og ikke til at trygge på - det er heller ikke muligt at slette søgningerne enkeltvis?

Er der nogle der ved hvad man kan gøre?:pray:

Prøv dette: Settings > General > Restrictions > Allowed content: Websites.

Vær sikker på at “All websites” er tilladt. Hvis ikke alle websider er tilladt, så kan Safari ikke fjerne historikken. Tjek under Settings > General > Restrictions for at se om siderne skulle have en eller anden form for begrænsning.

Den står på ubegrænset adgang, men det virker stadig ikke?

Det er på computer ik’sandt? Bruger du Windows 10 og er det opdateret? Har du seneste version af Safari?

Det er både et problem på min iphone og macbook, men tænker det er fordi de er synkroniseret. Ja jeg har den nyeste version af safari👍

Du nævner selv synkronisering som en mulig årsag - prøv at se de forslag der vedrører det forhold -

https://cheapestwaybodyshop.org/da/how-to/949-cant-clear-the-browsing-history-in-safari-on-your-iphone-or-ipad.html

Jeg har nu prøvet forslagene, men intet ser ud til at virke på mit problem?

Da ingen af forslagene virker, og det i sidste ende ikke hjælper at nulstille enhed/erne, må jeg desværre melde pas …

Hvad med, at bruge Ccleaner på din Mac? www.ccleaner.com På iPhone er der vist intet tredjeparts-værktøj til, at rydde historikken, men du kan prøve i din iPhones indstillinger og se, om det hjælper.