Kaspersky fornyelse kommer ikke med ny licens kode

Hej
En bekendt af mig skulle have fornyet licensen til 2 år, da den blev købt første gang skete det gennem jer. siden er den købt gennem linket som popper op i Kaspersky.

I går skulle jeg så købe opdateringen for hende, og alt gik som det skulle, og vi fik ordrebekræftelsen kort efter.

Herfra er intet sket, det plejer at komme med en ny licens kode kort efter , men stadig intet er sket.

Kan I hjælpe ??

Ordre nr. 25898877262 bestilt d. 24 juni 2017

niss45

Er det igennem Kaspersky du har fornyet licensen eller Spywarefri Shop? Man kan nemlig ikke bruge licenskoden fra Spywarefri Shop, hvis man har fornyet licensen via Kaspersky’s hjemmeside - dette kræver en ny licens.
Via den e-mail du har brugt skulle du modtage licenskoden i indbakken eller spammappen.
Har du set i spammappen?

Venlig hilsen
Kenneth

Det eneste vi har modtaget fra Kaspersky er en ordre bekræftelse og der er heller intet modtaget i spambakken.

Hvordan får vi løst det, er der en e-mail man kan kontakte kaspersky og rykke for licens koden ?.

Support link: https://support.kaspersky.com/b2c#region2

Takker.

Vi forsøger skrive til dem.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.