Kaspersky problem når jeg bruger banken med beskyttet browser, tør ikke bruge banken

Hej

Jeg har de seneste dage haft et problem med Kaspersky når jeg vil logge ind i banken åbnes beskyttet browser men så kommer der en popup med denne besked.

driveren til beskyttelse af skærmdump er deaktiveret i kaspersky internet security 2017

Har tjekket den anden pc med samme programmer, den viser ikke problemer.
Bruger windows 10, kaspersky 2017, malwarebyte i købe ver. ccleaner og gratis udgave af Heimdal.

Nogen forslag til at løse det, mener at have tjekket alle sikkerheds indstillinger i windows 10.

Niss

Det der lige falder i øjnene er at du har 2 sikkerhedsprogrammer kørende med realtidsbeskyttelse. Det er dømt til at gå galt før eller siden.

Har nu slettet/afinstalleret Malwarebyte, så er der kun Kaspersky .
Alligevel popper advarslen op.

Prøv at kontrollere indstillingerne -

https://help.kaspersky.com/KIS/2017/da-DK/82967.htm

Hej Vaf

Mine indstillinger er på ON og de viste indstillinger er markeret korrekt.

Mon det vil hjælpe at foretage en systemgendannelse, til en dato hvor du ved det virkede ?

Muligvis, har haft afinstalleret kaspersky gennem Ccleaner så alt skulle være renset også opsætning og koden.
Derefter geninstalleret med standard indstillingerne, bortset fra netværket som er ændret til lokalt, og så safe monny

Har lige gendannet til dec 2016, da virkede det, men problemet er der stadig.

Har du så fået Malwarebytes igen i installerede programmer ?

Nej den er ikke med.

Ok, så Malwarebytes er kommet til efter dec. 2016 -

Prøv at åbne Ccleaner > Værktøjer > Opstart og se om alt ser rigtigt ud vedrørende Kaspersky - se også i det faneblad der vedrører den eller de browsere du benytter, om eventuelle udvidelser/extensions ser korrekte ud.

PCen er købt sidst i den 2016 mener ikke den blev installeret med det samme men nogle dage senere.
Jeg kan ikke finde noget der ser unormalt ud.

Så må vi håbe der kommer en forbi der kender Kaspersky bedre end jeg -

Jeg googlede lidt og fandt denne hjælp:

https://support.kaspersky.com/12137

Måske er det noget du kan bruge, selvom artiklen handler om Kaspersky 2016?

Synes ikke der var noget hjælp at hente, men kan se virtualisering er deaktiveret, i vejledningen er den enable. Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg for det aktiv igen.

Nu har jeg som forsøg afinstallerer kasperski 2017 og efterfølgende installeret ver 2016, eneste ændring jeg har udført er netværks firewall som blev ændret til lokalt.

Der kommer stadig en advarsel når jeg åbner til banken i beskyttet browser.
Da jeg forsøge (2 gange ) at installerer 2016 fik jeg beskeden at den ikke kunne installeres muligvis pga. virus. 3. gang lykkedes det at installerer den.

Har senest nulstillet windows 10 , installeret kaspersky 2017 og testet min bank forbindelse, men stadig samme fejl.

Er ved at køre sur i det , synes alt er forsøgt.

Forsøg dette og så installér igen
https://support.kaspersky.com/common/service#block1
…Genstart.

Hej smog, har hentet og kørt kaspersky kavremover, samt genstartet , samme problem opstår.
Synes det sker ofte der kommer problemer med kaspersky ikke kun på min egen pc, men også på andre jeg har installeret den på.
Når det endelig virker køre det jo fint.

Måske her… ganske vist 2012;men sikkert samme indstillinger som 2017
http://support.kaspersky.com/6317

Den er forsøgt efter tidligere vejledning, uden held.