Kaspersky problem når jeg bruger banken med beskyttet browser, tør ikke bruge banken

Sorry…
http://www.kaspersky.com/dk/support/homeuser-support

Hej Smog
Har forsøgt at logge ind og skrive i support formular, men skal logge ind og kunne ikke huske min kode.
Derfor ville jeg nulstille, og fik så denne vedhæftede mail retur som jeg ikke kan bruge til en sk… …

Så kan ikke engang skrive til deres support.

Telefon:+45 80 88 50 68 (mandag-fredag, 09.00-18.00)

LØST :slight_smile:

Smog

Efter skriveri med Kaspersky og en masse oversættelse, fandt vi ud af hvad der er sket.
Virtualiseringen var deaktiveret.

Skulle ind i BIOS for at enable den.
Dejligt at det nu er løst. Takker for alle svarene og vejledningerne.

MVH

Niss

Det er ikke nødvendigt at bruge to antivirus samtidigt.

Kaspersky er et godt købeprogram, men jeg synes at det tit virker lidt kompliceret, godt du fik det til at virke :slight_smile:. Selv bruger jeg F security. Det har også bank mode, der virker lidt mere enkel.

Nej det er rigtig, men Malwarebytes er ikke et antivirusprogram. Har man det liggende på computeren bør det være i den gratis udgave.

Bios :scream:
Meget kompliceret. Godt det virker nu.

Ja, og gud ved hvilken handling /årsag der skulle til, fra at have virket og til efterfølgende at skulle i bios for at slå virtualisering til igen ?? - det er ikke for tøsedrenge og sarte sjæle.

Ja meget underligt, det hele startede da jeg skulle erstatte min gamle office 2007 med office 365, (kan ikke lide opsætningen /udseende, da jeg nemmere kan se og adskille de enkelte mails i indbakken, da jeg er nuance blind, ikke farveblind. ) og havde hørt at jeg godt kunne fortsætte med at bruge den særskilte outlook 2007 sammen med 365.
Da begyndte kaspersky at drille når jeg loggede ind i banken i beskyttet browser.

Nu er jeg ikke så bange for at gå i Bios , når bare man holder sig til kun at ændre en ting af gangen og se virkningen.

Alt er nu installeret og virker korrekt dog uden outlook 2007, selv kaspersky virker korrekt uden fejlmelding og advarsler.

Ja det er godt at det virker igen :slight_smile: - og gang på gang er Kaspersky blandt de sikkerhedsprogrammer der scorer højest i test rundt omkring - men det kan tilsyneladende også være en “vanskelig dame at greje” når først noget går i udu.

ps. du siger bare til når du mener tråden skal lukkes.

Da jeg mener alt virker , må der gerne lukkes.
Takker for vejledninger og div. svar.

Ok, jeg lukker så efter os her :slight_smile: