Kik lige her

Hej.
Finder det lidt besynderligt, at i sender en mail til mig, fordi jeg ikke har været logget ind siden 2 August. Når jeg klikker ind på jeres Feeds er det ikke opdateret siden februar.
IT-sikkerhed når du spiller poker
Friday, ‎February ‎27, ‎2015, ‏‎9:00:07 AM
El Barsko

Det skal du ikke være ked af, jeg har også med mellemrum fået en mail hvis indhold er ud af det blå :wink:

Og minsandten om ikke der for 5 minutter siden kom en til . . :slight_smile:

For ingen skal være i tvivl så er " Heptas vikar" samme person den den tidligere " Hepta" profil.
Så er der helt rene linjer :exclaim:

Det skal du ikke være ked af

Nej, men det er jeg så til gengæld. :down:

Jeg modtog også en mystisk mail i går aftes:

Jeg har tidligere erklæret, at jeg af forskellige årsager har valgt ikke at deltage i Forum, og Supporterne har for at cementere dette besluttet, at profilen “Hepta” ikke længere må deltage i Forum.

Så er det ærlig talt lidt patetisk, at den første kontakt jeg oplever fra Spywarefri er en Nyhedsmail med diverse indhold fra det " Interne forum" :shut:
Uanset at jeg ikke kan bruge det til noget så kommer det ikke mig ved.

Det kan måske ende helt galt med lækket info :question:

Ja, jeg kan da bare anmode om at blive slettet fra den mail liste men i min optik ville det være logisk når en bruger bliver deaktiveret, at mailadresen også deaktiveres fra diverse Mail lister.

At der så oveni tilsyneladende er en Bug i den administrative software er en anden sag.

Mit motiv for at skrive dette indlæg er såmænd bare et håb om der kunne findes ressourcer til at få opdateret visse Forum forhold.
Årsagen er vel indlysende.

De bedste ønsker herfra :slight_smile:

Mange tak for Jeres henvendelse, Barsko og Hepta!

Dejligt at se, at I begge er aktive. :slight_smile:

Jeg kan meget tydeligt gennemskue, hvor den nyhedsmail kommer fra.

Det er en menneskelig fejl, at den er blevet sendt ud til jer. I behøver ikke at gøre mere ved sagen.

Det må Thomas Huulbæk Andersen til gengæld skynde sig at gøre noget ved.

Han er ved at afprøve en ny forumsoftware, som skal indstilles, så den virker mest hensigtsmæssigt.

Men det er åbenbart ikke de rigtige indstillinger, han har fundet frem til.

Så jeg be’r ham om at finde ud af, hvorfor I ( og måske alle andre forumbrugere? ) har modtaget en såkaldt “nyhedsmail” med indhold fra teamets interne kommunikation i forsøgs-forummet i den nye forumsoftware, som Thomas og teamet er ved at afprøve p.t.

Tusind tak for jeres bekymring og jeres omtanke!

Mkh. Sander

Bare lige for en god ordens skyld. Dette må bygge på en fejltagelse. En sådan beslutning foreligger ikke, og jeg forstår ikke, hvor du kan have fået den ide fra.

Det er en menneskelig fejl, at den er blevet sendt ud til jer

Det er jo så hvad der kan ske, og for min del er den side af sagen hermed slut :wink:

Udover at jeg måske skylder en undskyldning for at have overreageret :red:

Bare lige for en god ordens skyld. Dette må bygge på en fejltagelse. En sådan beslutning foreligger ikke, og jeg forstår ikke, hvor du kan have fået den ide fra.

Den tager vi lige så alt er på det rene:

Jeg er ked af at du kalder det en " Ide".

Ærlig talt så vil jeg vove den påstand at jeg har forsøgt at optræde sagligt med langt de fleste af mine indlæg under Hepta profilen :exclaim:

Heraf følger så også, at jeg aldrig kunne drømme om at offentliggøre den slags ud fra en “ide”, og jeg har da også modtaget skriftlig info om, at det var hvad et flertal af Supporterne havde besluttet på det grundlag at:

" Det ville være for latterligt at Hepta profilen igen skulle blive aktiveret da den tidligere har være deaktiveret/aktiveret en del gange"

Med andre ord ikke fordi Hepta profilen har overtrådt Forums regelsæt :exclaim:

Men jeg er da glad for at høre, at Supporter gruppen ikke har truffet sådan en beslutning :slight_smile:

Og nej, jeg ønsker ikke at fremlægge dokumentation for min påstand, og dermed hænge nogen ud for noget der åbenbart er en misforståelse.

Nu er det sådan at jeg på grund af nye tiltag har dage hvor helbredet er tåleligt.

Og jeg opfatter det sådan at der ikke er mange " politiske indlæg" for tiden( intet er statisk)

Og efter min opfattelse har der været en del indlæg i Forum hvor jeg måske kunne have bidraget med relevant support.

Så når situationen er at Hepta profilen ikke er udelukket for at genopstå vil jeg da venligt anmode om følgende:

Profilen " Heptas vikar" bliver deaktiveret

Den gamle profil " Hepta" bliver aktiveret igen

Forums regler skal følges :wink:

Det skulle der jo så ikke være noget problem i antager jeg :question:

Eller har jeg misforstået situationen :question:

@ El barsko

Undskyld, at jeg har Hijacket din tråd.

Jeg må indrømme, at jeg ikke orker at diskutere halve sandheder fra “spøgelser”, som man ikke kan få et navn på.

Men hvis du kan og gerne vil bidrage, så synes jeg da bare det er at gå i gang. Jeg har ikke selv magten til at genoprette din gamle profil, men du kan da bare bruge denne din nye profil. Hvis det er vigtigt for dig med den gamle bruger, så skal det jo nok op på et “internt” møde, og hvis det kommer dertil, vil jeg nok stemme for. Men det er ikke noget jeg vil involveres yderligere i.

Jeg må indrømme, at jeg ikke orker at diskutere halve sandheder fra “spøgelser”, som man ikke kan få et navn på.

Det må jo være op til vedkommende selv, at bekræfte min “påstand”,eller undlade det.
Jeg udleverer ikke privat korrespondance.

Uanset om det skulle medføre at jeg står tilbage som utroværdig :wink:

Hvis det er vigtigt for dig med den gamle bruger, så skal det jo nok op på et “internt” møde, og hvis det kommer dertil, vil jeg nok stemme for.

Det er vigtigt for mig :exclaim:

Så må jeg jo hermed officielt anmode om sådan en sagsbehandling hvor udfaldet vel nærmest må give sig selv hvis det forholder sig sådan at at flertal i Supporter gruppen aldrig har vedtaget at “Hepta” ikke må genopstå.
Medmindre et flertal har skiftet holdning.

På forhånd tak.

Lad mig lige genopfriske din hukommelse: Dengang du sidst bad om at blive deaktiveret var det i så kategoriske vendinger, at de færreste af os troede den nuværende situation ville blive aktuel. Derfor har vi aldrig lavet en samlet opgørelse af, hvorvidt det vil kunne komme på tale.

Derfor ligger der ingen beslutning om, at du ikke kan blive genaktiveret – ligesom der heller ikke ligger en beslutning om, at du kan blive genaktiveret.

Du kan med andre ord ikke slutte direkte fra, at der ikke ligger en beslutning til, at udfaldet nærmest må give sig selv.

Du kan med andre ord ikke slutte direkte fra, at der ikke ligger en beslutning til, at udfaldet nærmest må give sig selv.

Hvad mine kategoriske vendinger har at gøre med sagen forstår jeg ikke helt. Ydmygelsen kan jo kun være min, hvis jeg kan forstå at man måske fra Supportens side kunne mene at Forum har lidt skade ved min ageren i Forum.

Jeg er så naiv, at jeg troede at alle var velkomne i Forum, som ikke overtrådte Forums regler, og at processen med deaktivering, og genaktivering ikke var noget der på nogen måde gjorde noget dårligt for Forum.

Men jeg kan forstå at Supporterne mener at have beføjelser til at træffe beslutning om at undlade genaktivering, ud fra et personligt skøn.

Forum kan har det sikkert fint uden mig :exclaim:

Jeg får ikke brug for at konsultere en Traumepsykolog hvis jeg ikke kan deltage i Forum med Hepta profilen. :exclaim:

Endelig har jeg ikke brug for at komme for en “Standret” af Supportere der skal benåde mig, eller fuldføre dommen, ud fra personlige holdninger :exclaim:

Så vi glemmer bare alt om den sag :exclaim:

Jeg har ikke mere.

Igen, undskyld til El barsko :red:

God weekend til alle :slight_smile:

hvis jeg kan forstå at man måske

men jeg kan forstå

Ok, så glemmer vi det igen.

Ok, så lukker jeg af efter Hepta.
Og lukker hermed tråden.