Log ud

@ T Huulbæk
Af en eller anden årsag, er Log ud funktionen forsvundet for mit vedkommende ?

Du er ikke den eneste vaf :nerd_face:

Hvis jeg klikker på mit brugernavn ligger Log ud i bunden :wink:

vaf

Tak for tilkendegivelsen bwf - så er vi to …

Ja der plejer det at befinde sig f-arn, men er så rendt af pladsen.

f-arn har ret - nu er der en log ud som han har beskrevet! Syntes nu ikke den var der tidligere, men…

Ja, det er et nyt lille “trick”, som er blevet indført for nyligt: Først skal man klikke på “bruger”-cirklen øverst til højre, og herefter skal man klikke på sit brugernavn, hvorefter det dukker op. Lidt opstændeligt, men sikkert noget der er fulgt med en opdatering af softwaren herinde :slight_smile:

Er tre trin Log ud funktion, at foretrække for to ? - Vel ikke, hvis man spørger fingeren der benyttes.

Hvad med om muligt, at menuerne bytter plads ? - Den første er sekundær, den anden primær.

:upside_down_face:

Udviklerne har vel tænkt… Vi vil så gerne ha’ i bli’r lidt længere :rofl:

Det tror jeg faktisk, at du har ret i, @f-arn :smirk: . Hele discourse-softwaren fungerer helt klart bedst, hvis brugerne er logget ind, når de navigerer rundt herinde, fordi så er det muligt at rate os i forhold til vores aktivitet.

Man ser det også andre steder, hvor logud-knappen bliver sværere og sværere at finde. Jeg har selv ofte bøvlet med det i webinterfacet hos Google. Jeg tror derfor ikke det er en fejl, set fra udviklernes perspektiv. Selvom det godt kan være træls set fra brugerperspektiv – i hvert fald hvis man er så “gammeldags” som nogle af os her i tråden åbenbart er det :wink:

Men jeg tænker selv: Sålænge det stadig er muligt at logge ud, så lever jeg gerne med bøvlet :slight_smile:

Tja, jeg har fået for vane slet ikke at logge ud. :smiley: