Macecraft software

Om 7 dage skulle den nye version af Macecraft rense program være klar - man kan håbe at det er blevet bedre.

Medmindre min gamle platinkonto eller hvad det var den hed, gælder stadig - så tror jeg at jeg klarer mig med Cc. Jeg syntes det er lidt svært at have tillid til det firma.

Programmøren er stukket af med pengene og har efterladt sit gamle firma i “ruiner”, så det tilbud er nok ikke andet værd, end at man kan få lov til at sende ham lidt ekstra lommepenge til en behagelig tilværelse i Thailand, hvor han opholder sig nu.

Jeg havde støttet hans fundraising, men ærgrer mig idag over, at jeg gjorde det.

Så jeg kan ikke anbefale at tro på hans løfter om nye, lovende versioner.

Om ca 23 timer og 30 minutter er der igen mulighed for at sætte penge ind på programmørens ferie-konto.
Og som tidligere er der god mulighed for at blive snydt.
Den open-source-version af programmet, som blev lovet, er aldrig kommet.

I stedet er programmøren taget på en meget langvarig udlandsrejse, og det er nok mest sandsynligt, at han ikke tager hjem til Finland, sit ruinerede firma, de svigtede kolleger og til de utilfredse kunder, der har betalt for noget, de aldrig fik.

Og nok heller aldrig får.

Macecraft-hjemmesiden bruger programmøren til at snyde nye og gamle kunder til at tro, at de stadig kan få superavanceret software for små beløb.

Men beløbene går blot til opholdet i Thailand. Man får ikke noget for pengene.

Indtil nu er det kun blevet til store løfter. Men lad os nu se. Jeg tror ikke længere på ham.

Nej, de får heller ikke mine penge denne gang - jeg holder snitterne helt væk!

Med det svindelnummer sidst, så er det modigt fortsat at bruge navnet Macecraft. Det er ikke et seriøst firma i mine øjne…

Er det ikke også begrænset hvor brugbart de programmer er mere, siden windows 8 kom ?

Måske, men jeg er ikke nået længere end til Windows 7 :coolsmile:

Umiddelbart virker programmet ok - det er gratis i 60 dage.

Enhver der har fulgt med i det forløb der har været omkring Macecraft burde vel nu have gode muligheder for at indse, at det med stor sandsynlighed er et irrelevant program, at omtale, og et program som formentlig vil være det rene hasard at installere på en computer man ønsker at have glæde af.

Sander Team Spywarefri gør jo sit til at advare imod programmet.

Hold jer dog til Ccleaner til Windows 7 og 8.

Indtil videre fungere det godt på min computer med Windows 8.1 64 bits

Jeg er glad for, at andre vil gøre det, som ingen ellers gør: afprøver noget software på trods af alle odds.
Så “thumbs up” til Pixxel! Bliv endelig ved med at dele dine erfaringer med os andre. :thumbsup:

Du fik mig gjort nysgerrig, så nu har jeg fundet en billig standard-notebook med Windows 8.1. frem.
Jeg har opdateret den fuldt ud, og efter rensning med CCleaner tog en opstart af maskinen ca. 2 minutter i gennemsnit. Så det er nu mit sammenligningsgrundlag. til denne lille, uvidenskabelige sammenligning/afprøvning.

Så har jeg fundet min licens til jv16 PowerTools 14 VIP frem fra gemmerne, og har downloaded jv16 PowerTools X i en prøveudgave.
Under installationen fandt programmet selv frem til licensen, så nu har jeg VIP-udgaven af jv16 PowerTools X.

Efter “rens og fix” med jc16 PowerTools X VIP
havde maskinen svært ved at genstarte, for jv16 PowerTools X VIP havde ikke adgang til et fil-område på harddisken, hvor logfilen skulle lægges. Men efter lidt manuelt bøvl fik jeg det til at virke.
Derefter tog opstarten ca. 6 minutter, men derunder blev der også komprimeret registrerings database filer første gang.

Ny “rens og fix”. Kun få fejl fundet.
Derefter ny genstart med nogen komprimering af registrerings database filerne tog ca. 3,5 minutter

Ny “rens og fix”. Ingen fejl fundet.
Derefter ny genstart, ingen komprimering. Tog ca. 2,5 minutter.

Ny “rens og fix”. Ingen fejl fundet.
Derefter ny genstart, Ingen komprimering. Tog ca. 2,5 minutter.

Nu kørte jeg funktionen “Gør computeren hurtigere”, optimizeren blev aktiveret, så den fremover starter automatisk ved hver ny opstart af maskinen.
Derefter ny genstart. Ingen komprimering. Tog ca. 2 minutter og 15 sekunder.

Så alt i alt er maskinen ca. lige lang tid om at starte op, som da jeg brugte det gratis program CCleaner.

Om det er værd at bruge ca. 30 US Dollars på at købe jv16 PowerTools X. ???

Eller som jeg har gjort (under IndieGoGo fundraisingen) brugt 50 US Dollars på at få programmet gjort til Open Software, så alle gratis kunne benytte kildekoden. ???

Jeg synes, at jeg ikke kan se nogen forskel på om jeg bruger CCleaner eller
jv16 PowerTools X VIP.

Jeg har endnu ikke set nogen forberedelser til, at MaceCraft i praksis frigiver kildekode til programmet, så det bliver gratis for alle at bruge programmet og delene i det.

Tværtimod kræver MaceCraft nu igen ca. 30 US Dollars for programmet, hvis man er ny bruger.
Er man tidligere køber, skal man stadigvæk betale ca. 5 US Dollars.
Er man VIP registreret bruger, er det gratis at opgradere.

Jeg er VIP bruger. Så dét har jeg da foreløbig fået ud af mine 50 støtte-dollars: at blive livsvarig VIP-bruger af et program, som jeg nok ikke længere har brug for.

Programmet var jeg glad for under Windows XP, men jeg har ikke megen brug for det under Windows 8.1.

Jeg kan ikke anbefale mig selv at købe dette program til nogen.

Install

Install[del][/del]
.
.

PowerTools

PowerTools[del][/del]
.
.

PowerTools[del][/del]

PowerTools[del][/del][del][/del]

Jeg har ikke afprøvet betalings-siden hos MaceCraft, men jeg vil næsten tro, at den fungerer fint…

Til gengæld fungerer “Contact Us” siden ikke.
Jeg ville ellers gerne have skrevet til MaceCraft, men jeg kan kun abonnere på nyhederne FRA dem, ikke sende mine nyheder TIL dem!

Jeg har ellers købt mig en VIP-forbindelse, så jeg kan foreslå ændringer og få ubegrænset råd og vejledning i brug af programmet.

Og hvis jv16 PowerTools ikke virker, eller jeg skal bruge hjælp fra MaceCraft, så har jeg fortrinsret.
Foran alle andre “almindelige” købere.

Men det virker altså ikke. Endnu. ???

Jeg har stadig kun gode erfaringer med jv16 PowerTools X :cheese: men jeg har heller ikke prøvet alle menuer endnu kun “Rens og Fix” Også er der kommet en ny version af jv16 PowerTools X 4.0.0.1473