Min venindes PC ulidelig langsom

(knitter) #1

Min venindes PC er frygtelig langom (ligesom en anden brugers her på siden). Jeg kan få en mistanke om, at det har forbindelse til en opdatering. (Win 10 GRRR :rage:)
Jeg har scannet med MBAM, Bullguard og sfc /scannow, renset med CCleaner, og kørt Auslogics Diskdefrag.
Der er ingen gule udråbstegn i enhedshåndtering, men fejlloggen består udelukkende af masser af disse fejl:

Netværkslistestyring rapporterer, at der ikke er forbindelse til internettet. 202
Der kunne ikke oprettes forbindelse til WMIS (Windows Metadata and Internet Services). 201
Der kunne ikke oprettes forbindelse til tjenesten Windows Update. 200

Adgangsindstillingerne programspecifikke giver ikke Lokal Aktivering adgang til COM-serverprogrammet med CLSID {D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160} og APPID {9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
for brugeren NT AUTHORITY\LOKAL TJENESTE SID (S-1-5-19) fra adressen LocalHost (via LRPC), der kører i programbeholderen Ikke tilgængelig SID (Ikke tilgængelig). Denne sikkerhedstilladelse kan redigeres ved hjælp af administrationsværktøjet til komponenttjenester.

Er der nogen, der kan hjælpe os?

0 Likes

(f-arn) #2

Hej Knitter :slight_smile:

kan måske hjælpe…

0 Likes

(system) lukket #3

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.

0 Likes