Mulighed for korrektur i "Meddelelsesboksen"

Hej Spywarefri.
Det kunne være fedt at have muligheden for at rette sin tekst både inden og efter opload. Dog kunne der være en grænse for, hvor lang tid der måtte gå fra, man havde skrevet sin tekst til, man kunne nå at rette det. Mit bud ville være 10 min eller 15 min.
Altså mulighed for en “Ret tekst” knap.

Det er nok ikke lige den vigtigste funktion, men blot en lille forbedring. :stuck_out_tongue:

Det udmærkede forslag har været vendt et par gange, og havde forumsoftware haft muligheden, var det nok indført for længe siden.

Okay, tak. (Sorry, det vidste jeg ikke)

Vi må håbe på at det kommer med engang :slight_smile:

Jep :stuck_out_tongue:

Jeg tror ikke at det bliver ændret tilbage igen :wink:

Udover “softwareproblemet” så har man for år tilbage truffet en beslutning om, at det faktisk ofte blev noget rod når brugere slettede i indlæg, som andre allerede havde svaret på.

[quote author=“Hepta” date=“1359656509”]Jeg tror ikke at det bliver ændret tilbage igen :wink:

Udover “softwareproblemet” så har man for år tilbage truffet en beslutning om, at det faktisk ofte blev noget rod når brugere slettede i indlæg, som andre allerede havde svaret på.[/quote]
Der er ingen af os, der har noget imod, at der kan rettes i ca. 5 til 10 minutter. HVIS forumsoftwaren bare kunne indstilles til det.
Men det kan softwaren ikke. !!! :frowning:

Så der ER kun to indstillings-muligheder:

1. Der kan ændres ubegrænset i det, man selv har skrevet.
  2. Der kan ikke ændres i det, man selv har skrevet.

Mulighed 1. har vi afprøvet, med det uheldige resultat, at tråde blev uforståelige, når brugere slettede deres egne indlæg, efter at andre brugere havde svaret på indlæggene. Eller at der blev rettet så meget, så andres indlæg og svar ikke længere passede sammen med det sidst skrevne/rettede.
Det blev noget frygtelig rod, så det har vi måttet fravælge … men vi VILLE meget gerne have en mulighed for at alle brugerne kunne rette i deres egne indlæg i nogle få minutter. Men som sagt, så har forumsoftwaren ikke muligheden. Desværre.

Mulighed 2. er så den eneste tilbageværende mulighed. Den har vi så måttet vælge. :frowning:
Derfor kan brugerne ikke selv ændre i egne indlæg.

Men man er altid velkommen til at bede supporterne om at ændre i de indlæg, man selv har lavet.
Det er vi selvfølgelig meget lydhøre overfor. Så bare sig til! :slight_smile:

Jeg fik vist rodet mig ud i noget sludder, i " Telegramstil" :red:

Godt at Sander fik klargjort essensen :thumbsup: