Nedtur

Forum har af endnu ukendte årsager været utilgængeligt i et halvt døgns tid.
Vi beklager meget, men nu skulle vi være oppe at køre igen.

Hvis nogen har lagt indlæg i det tidsrum, så bliver de nødt til at lægge dem igen, de eksisterer ikke i databasen.

Mere info følger.

Det er stadig af ukendte årsager, men for de teknisk interesserede var fejlen i en MySQL tabel:

“table is marked as crashed and last (automatic?) repair failed”

Det tog lidt tid at få det fixet (cirka en time), men det har virket som meget længere tid, da jeg først opdagede fejlen her til morgen - selv om jeg blev informeret fra flere allerede i går. De helt kendte årsager til det er, at jeg havde tømmermænd. :sick:

Nu vil jeg så gå i gang med at undersøge, hvordan fejlen er opstået. Det er desværre ikke sikkert, at det er muligt at finde ud af.

Jeg får denne når jeg opdaterer. Fik den også et par gange i går.

…Logget ind,->F5…samme her,-og uanset hvad jeg klikkede på fik jeg denne besked,-sat i en lille boks.Brugte desværre ikke klippeværktøjet i Win7.

FEJL.
“Der opstod følgende fejl:
Du har ikke tilladelse til at udføre denne handling”.

@forevernewbie og @smog

Har i tømt cachen i browseren?

…Det burde jeg have skrevet først.Svaret er ja,- jeg tømte cachen.

Jeg har ikke tømt cachen siden det skete sidst, men der sker ikke nu. I går var det også on/off.

…On/off :-S …ja mon ikke.Heldigvis er det overstået nu.

Fandt desværre aldrig fejlens oprindelse. Hvis jeg blev tvunget til at gætte ville jeg sige, at sitet mistede forbindelsen til databasen mens der blev skrevet til den, hvilket gjorde dele af den korrupt.

Jeg lukker her.