NorthGuard Svindel og Fup - FØJ

Hvem kender til NorthGuard ?
Kan se de kun bruger deres egne sider (hjemmesider) for at skjule fup og svindel sider, som man kan finde ved at søge på google.

Jeg har min død syge mor som er hjerneskadet, der desværre er kommet i kløerne på NorthGuard.
Og de gider ikke lade hende slippe efter at have forklædt hende en løgnhistorie om at hun var total udsat for it kriminalitet og folk havde hendes person oplysninger, som nu har kostet hende op med 7.000 kroner.
Det er helt uhørt og galmatias.

De skulle eftersigende have fået lov til at kontakte hende på baggrund af en konkurrence på nettet ?
er dette overhovedet lovligt ?
Og er det okay man får en gammel dame hæftet på 7.000 kr som er ved dødens rand?

Hvis man søger lidt mere på deres firma så er det ejet af 3 personer, som er placeret med adresser i Danmark spanien og thailand ? hvordan kan man det og være lovlige ?

De er ikke til at snakke med og jeg vil kort sagt sige til alle hold jer væk fra disse usle menneske !

Det er total fup og svindel som kommer ud fra NorthGuards fine trænede sælgere, som kalder sig for it folk.

Føj siger jeg bare.

Hilsen
Hans K

Der findes efterhånden rigtig mange af den slags selskaber. Hvis man på TrustPilot kun viser de dårlige anmeldelser, så får man sikkert et retvisende billede af fremgangsmåderne, som også svarer meget godt til det din mor oplevede.

Min egen personlige opfattelse er, at man ofte kan stole på de dårlige anmeldelser på TrustPilot, men ikke de gode – specielt ikke hvis de er meget kortfattede. :slight_smile:

Ejerforholdet ser lovligt ud, men i forhold til fremgangsmåden ville jeg nok kontakte politiet.

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.