Ny Forum Supporter

Et enigt Team Spywarefri og Supporter Team har valgt at udnævne brugeren vaf til Forum Supporter. Vi kan med stor glæde oplyse, at vaf har valgt at tage imod udfordringen. Vi er sikre på at forums brugere vil få stor glæde af vaf`s altid gode hjælp og support.

Et stort velkommen til vaf herfra :slight_smile:

Tillykke til vaf med “opgraderingen” :stuck_out_tongue:

Va’for noget? … Jamen så tillykke da vaf :slight_smile:

Tillykke vaf :slight_smile:

Der skal også lyde et tillykke fra Tarup, Odense. :coolsmile:

Velkommen til vaf :slight_smile:

Velkommen til. :slight_smile:

Der var vi heldige. Velkommen til, vaf :slight_smile:

Jeg vil gerne byde dig velkommen i supportergruppen, vaf.
Dejligt, at du ville være med.

Velkommen til vaf :slight_smile:

Tillykke til vaf :wink:

Har allerede ønsket tillykke i en anden tråd, men det skal ikke forhindre mig i også at gøre det her.

Så tillykke med det, vaf. Du har fået, hvad du har fortjent. :wink:

Stående ovationer og et højlydt hip, hip hurra… :wink:
Mon vaf eventuelt ku´ anspores til at præsentere sine interessesfærer og kompetencer…?

Tillykke vaf - også fra mig. :slight_smile:

Og herfra - tillykke og velkommen :slight_smile:

Også her fra lille Nysted, skal der lyde et stort Tillykke til vaf.

Mvh. kriger. :slight_smile:

Vaf,

Hjertelig tillykke og velkommen til! :slight_smile:

I skal alle have tusind tak for jeres velkomst til mig. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det er en ære for mig, at få mulighed for at virke som supporter på Spywarefri og jeg vil gøre mit bedste for at leve op til den tillid der er vist mig.

Lad mig også her sige, at jeg ikke kommer med forkromede meninger eller løsninger, men jeg vil som udgangspunkt følge de traditioner og den ånd, der er kendetegnende for Spywarefri. Og jeg er heldigvis ikke alene om det, vi ved jo alle, at det er nogle super dygtige folk der driver og hjælper brugere der har pc problemer og andre it relaterede spørgsmål. Og hertil kommer de mange almindelige og dygtige brugere, som dagligt hjælper til med at løse forskellige problemer og opgaver. Det synes jeg er en stor styrke ved spywarefri.

Lige nu er det hele nyt for mig og jeg må lige have tid til at finde mine ben at stå på, og som udgangspunkt vil jeg deltage i de emner jeg “plejer” at interessere mig for.

Endnu engang, tak for jeres velkomst. :slight_smile:

Hejsa vaf og velkommen til :wink:

Jeg vil da også lige sige velkommen til :slight_smile: