Ny pc med preinstalleret fra Acer - jævnfør Adwcleaner

programmet finder mindst 20 preinstallerede programmer
kan jeg roligt fjerne dem alle uden der sker noget eller har nogen med opdatering og tilbud at gøre

og- kan jeg mon risikerer at de nævnte programmer belaster internettet i MB uden jeg ved det

på forhånd tak

Nu har du lagt dit spørgsmål i “Rensnings”-kategorien, og derfor er det lidt på kanten med reglerne, at jeg svarer – fordi jeg ikke hører til supporten her på siden mere. Men da dit spørgsmål har ligget ubesvaret i lidt tid, vover jeg det alligevel :slight_smile:

For at kunne sige noget endegyldigt om du kan fjerne disse programmer, bør du nok lægge listen herind til gennemsyn. Men som en generel indikation, så er disse programmer sjældent af stor værdi for brugerne. Der kan godt være enkelte, der rummer et “tilbud” – fx i form af, at man får lov til gratis at bruge et program i en begrænset periode. Men personligt går jeg altid temmelig hårdt til sådan forudinstallerede programmer.

Du risikerer ikke at Windows ikke kan opdatere længere.

hej
tak for svaret, ja bagefter tænkte jeg også på det nok var en helt forkert kategori -så det må undskylde
–og så troede jeg lige at jeg kunne kopiere/ markere hovedmapperne, startede med nogle af dem,
og viste sig så at det kunne man ikke -ikke som jeg gjorde, så skulle jeg havde taget et skærmbillede i stedet for
underforstået de hovemapper je forsøgte at kopierer endte samtidig med at forsvinde
fordi jeg allerede var så langt inde i systemet at hvis jeg ikke havde markeret og valgt ctrl + c
men alene havde valgt enter så var mapperne slettet - så min egen dumhed
– i øvrigt alle hovedmapperne hed noget med Acer -om der så har skjult sig noget i en eller flere af undermapperne nåede jeg ikke at studere
–jeg tænker mest på relevante!! drivere, nåh sket er sket

beklager placering af emnet - og tak for svaret og så kan i godt lukke