Ny supporter

Som en udløber af vores møde, har vi besluttet at inddrage Forevernewbie i supporten.
Hans primære opgave bliver at beskrive nye programmer, nye tiltag indenfor sikkerhed, muligvis med tests, og generelle betragtninger omkring IT.

Hvad angår test af programmer, skal i nok ikke regne med en slags “ugens program”, det tager en frygtelig tid at gennemføre, og med vores høje kvalitetskrav in mente, vil det aldrig blive noget jabberi.
Hvilket jeg absolut ikke frygter fra forevernewbie.:slight_smile:

Forevernewbie vil få rettigheder som vi andre (muligvis med visse undtagelser, det afhænger af forumsoftwaren), og vil indgå på lige fod med os andre.

Det er personligt for mig, en stor glæde at byde Forevernewbie velkommen ombord, tag godt imod ham.

For lige at tage brodden af evt. konspirationsteorier.
Det er ikke et forsøg på at lukke/kvæle/udkonkurrere http://www.malwarecheck.dk 

Uddrag af min mail til forevernewbie kommer her.

> Jeg går lige til sagen, vi har haft møde i supportergruppen, blandt andre ting, blev det vendt, at vi ikke helt kan følge med i udviklingen og afprøvningen af nye programmer og teknikker.
 Da vi ved, at du har godt styr på de dele, og samtidig er god til at videreformidle “tungt” stof, vil vi gerne have en form for udvidet samarbejde, så du kan drysse dine guldkorn ud over os.

Det er ikke et forsøg på at udkonkurrere din egen side, eller på anden vis sætte os tungt på noget, det har vi absolut ingen intentioner om.

Et hjertelig velkommen her fra mig :slight_smile:

Et godt valg, som uden tvivl vil berige supporten, og udfylde et hul der har været længe p.g.a. tidsmangel.

Velkommen herfra til et kendt ansigt, og tak fordi du har sagt ja. :slight_smile:

Det er en god dag for antispy-/malware fællesskabet i Danmark! Velkommen til(bage) :slight_smile:

Et godt valg, til gavn for alle!!

Velkommen ‘tilbage’ Forevernewbie :slight_smile:

Godt at se du bliver medlem af teamet Forever.Blackhats watch out. :lol:

Også velkommen til8bage) som “supporter” til en gammel kending, tillykke forevernewbie fra Tarup/Odense. :wink:

Også et velkommen herfra til Forevernewbie :slight_smile:

Jeg vil også gerne ønske forevernewbie velkommen til(bage)
Jeg har altid læst dine indlæg med stor interesse.
Altid saglige og velbegrundede. Så igen.
Velkommen :slight_smile:

Tusind tak for velkomsten allesammen. Jeg er virkelig beæret over denne invitation fra team og supportere. Jeg vil gøre mit bedste for ikke at skuffe jer.

Som Fromsej indikerer, så er det ikke som supporter som sådan jeg er med igen, men for at skrible. Nu vil jeg lige lægge en “strategi” for hvordan jeg griber det an, inden jeg lægger noget ind. Jeg er meget modtagelig for forslag til indhold, så send mig endelig dine gode ideer på en PB.

men for at skrible

Også velkommen herfra.
Jeg har ofte linket til dine tidligere skriblerier, som altid er skrevet, så de fleste kan følge med.

Hjertelig velkommen til Teamet og som “skribler” på Forum.
Dejligt, at du ville bidrage på denne måde.

Det var sørme en overraskende og god nyhed at vågne op til! :o) - Team og supportere har gjort et godt valg - velkommen og til lykke forevernewbie. :o)

Tak skal i have :slight_smile:

Og iøvrigt, nej, der er ingen grund til at tænke i konspirationer og lignende. Selv om Spywarefri, og mit lille ydmyge forum er to individuelle sider, så er der intet odiøst i at jeg også er med her. Ikke så mange ved det måske, men jeg har da fornøjelsen af at have FBJ med på Malware Check. Det er faktisk helt almindeligt, at antispy supportere er med på flere fora.

Jeg er både glad og stolt over at være med på Spywarefri igen. Det var jo Spywarefri der satte mig i gang med sikkerhed, og flere af mine “læremestre” er her da heldigvis endnu :slight_smile:

tag godt imod ham

:slight_smile:

Det glæder mig inderligt at du sagde ja til tilbuddet.

Jeg føler at der er et stort hul her i forum hvor De har placeret dig. Når jeg ser hvad du tidligere har kreeret, så er jeg sikker på at du er den rette person til at fylde bare noget jord i hullet.

Velkommen til forevernewbie.

Velkommen tilbage, forevernewbie. Jeg ser frem til en masse interessant læsestof.

Helt enig med Hans i, at du kommer til at udfylde en vigtig rolle.

Det glæder mig at se at du er tilbage igen Forevernewbie :slight_smile:

Tak skal i have. Det er helt overvældende med alle de velkomster :red:

Der skal også lyde et velkommen tilbage fra mig :slight_smile: så velkommen tilbage