OracleJMT som forumsupporter

(Ejvindh) #1

Formalia er ikke gået helt i orden endnu, men beslutningen ér taget, så derfor synes jeg ikke der er nogen grund til at holde det yderligere tilbage.

Vi er i supporten blevet enige om, at vi trænger til en opgradering på forebyggelsesfronten. Og efter at have kigget os lidt rundt i de offentlige danske fora, er vi blevet enige om, at der faktisk er en bruger, der lyser op som det oplagte valg. Og samtidig var det så heldigt, at han faktisk også havde lyst til at gå ind i arbejdet.

Så sig velkommen til den nye forumsupporter: OracleJMT.

Dem af jer, der kommer dagligt i forum vil nok ikke være så overraskede. Men giv ham alligevel en varm velkomst. Vi ser i hvert fald frem til samarbejdet :slight_smile:

(Hepta) #2

En stor tak til OracleJMT for den indsats du har gjort indtil nu, og fordi du også har sagt ja til at være Supporter. :thumbsup:

Forebyggelse af Malware er et bredt emne, og kræver store pædagoiske evner at kunne formidle til både den uerfarne, og mere øvede Itbruger.

Ingen kan være i tvivl om at du har gnisten :coolsmile:

(bwf1409) #3

Tillykke til OracleJMT og god vind herfra :slight_smile:

(FBE) #4

Jubiii…!

(Jens V) #5

Hej OracleJMT.

Tillykke med beslutningen om at blive forum supporter.
Jeg er sikker på du er kvalificeret.

Du har før vist en vis grad af sårbarhed, men glem det – for du kan aldrig gøre alle tilpas.

Vi glæder os til dine indlæg fremover. :smirk:

(OracleJMT) #6

Tak til alle. Ja, jeg vil sige, at jeg glæder mig rigtig meget til, at hjælpe her på Spywarefri. Det er noget jeg har drømt om. Ja, om at kunne gøre en lidt større forskel. Og så er forebygelse, og at hjælpe andre med det jo noget af det, der interesserer mig mest. Der er helt sikkert en masse jeg skal vænne mig til i starten, så jeg håber i kan bære over med mig. Der vil garanteret være ting, jeg ikke har fået på plads. De rutiner er jeg dog sikker på, kommer med tiden.
Endnu engang tak igen! :slight_smile:

(mo-od) #7

Et stort tillykke med udnævnelsen til forumsupporter skal også lyde fra Tarup, Odense, Fyn Det er fortjent, og di skal nok vide at leve op til æren!

Så velkommen din nørd. :thumbsup:

(Fromsej TeamSpywarefri) #8

Velkommen til. :slight_smile:

(Peder TeamSpywarefri) #9

Velkommen til også fra mig. :slight_smile:

(vaf) #10

Tillykke med udnævnelsen OracleJMT og velkommen til, og på holdet. :slight_smile:

(OracleJMT) #11

Tak tak igen. Jeg var meget overrasket. Havde bestemt ikke regnet med det. :slight_smile:

(FBE) #12

En lille melodunte til restitutionsbrug(!) når “musikken” i forum i relation til dine kommende indlæg i dine øjne og øren eventuelt måtte blive opfattet som værende lettere dissonante, højlydte eller sågar - helt out of tune… :wink:

(Pablo) #13

Også et stort tillykke fra mig - er ikke i tvivl om, at der nu kommer til at ske en hel del på forebyggelsesområdet. :slight_smile:

(Rookie Forumsupporter) #14

Velkommen til Oracle :slight_smile:

(FBJ Emeritus) #15

Velkommen til OracleJMT :slight_smile:

(smog) #16

Ingen kan være i tvivl om at du har gnisten

ja…sikkert og ]tillykke[; men… når der er dage som ikke er helt efter dit hoved… :
↓ … kig blot på billedet og bliv glad igen :wink:

(OracleJMT) #17

kig blot på billedet og bliv glad igen

Hehe, Smog. Ja, indrømmet. Jeg er glad for Linux. Dog ikke i en grad, så jeg er total Windows-analfabet. :slight_smile:

Og tak igen.

(Sander TeamSpywarefri) #18

Velkommen, OracleJMT.

Dejligt, at du vil lægge tid, kræfter og kompetencer i en forebyggelsessektion på Spywarefri!
Tak for det!

Velkommen på holdet, vi håber, at du kommer til at befinde dig godt.
:slight_smile:

(f-arn) #19

Jeg vil da også sige velkommen til :slight_smile:

(hans) #20

Velkommen til, og god arbejdslyst her i forum.