Outlook - ingen adgang til adresselister og kalender

I har i årenes løb hjulpet mig mange gange.
Min outlook gør pludselig knuder:
Post (Mailen samt alle mapper) virker fortsat perfekt, men adresselister og kalender kan ikke åbnes:
“Mappesættet kunne ikke åbnes - informationslageret kunne ikke åbnes”
Yderligere informationer:
"Mappens egenskaber kan ikke vises. Mappen kan være slettet, eller den server, hvor mappen er lagret, er ikke tilgængelig.
Og:
"Adresselisten kunne ikke vises. Mappen kontaktpersoner, der er knyttet itl adresselisten kunne ikke åbnes. Den kan være flyttet eller slettet, eller du har ikke de rette tilladelser. Du kan se hvordan du fjerner mappen fra adressekartoteket i Microsoft Outlook hjælp.
Kan det evt. være brugen af ICloud (hvor f.eks kalender står med mørk skrift og ICloud med lys skrift) der laver knuder eller…
Mvh Ludden

Endnu ikke hjælp/svar :frowning_face:
Har prøvet at reparere/geninstallere Icloud - det hjalp ikke.
Outlook 10 Post/mail kører fint, men jeg har ikke adgang til kalender og adresselister.
Nogen ideer vedr. fejl i Outlook10?
Mvh Ludden

Nej det være ICloud som er blokeret - på een eller anden måde - jeg kan godt få adgang til kalender og kontaktpersoner, men de er jo tomme, da jeg bruger ICloud sammen med en IPad (som stadig fungerer (synkront) med opdateret kalender og adressekartotek. Jeg har repereret/geninstalleret ICloud uden resultet.
Hvad gør jeg - hvordan får jeg overført ICloud informationerne fra IPad til min PC - og hvad gør jeg med den (sandsynligvis) “syge” ICloud på PC’en?:thinking:
Ludden

Det ER iCloud som er problemet! Når jeg logger ind på min Windows iCloud konto er det kun IPad’en som er vist. PC’en mangler. Såvel Kalender som Adresselister ligger på iCloud-kontoen. Jeg har downloaded iCloud, men systemet virker stadig ikke. Mappen som skal indeholde iCloudDrive er tom. Burde den ikke være installeret, når iCloud er downloaded/installerret?
Mvh Ludden
Nb.: Nu er der håb!! :slightly_smiling_face: