Password manager?

Hey. Er der nogen herinde der kan anbefale “det bedste program” ?

1. Hvilken kan I anbefale?
  2. Nogen der har personlige erfaringer med kasperskys password manager?

RoboForm. Har brugt det i årevis, og i mine øjne er det klart nr.1.
Så længe du ikke vil synkronisere dine data mellem dine forskellige computere/enheder, er RoboForm ganske gratis.
Vil du synkronisere, kræves en “Everywhere” konto til ca. 20$/år. Alle pengene værd, hvis du spørger mig. Kaspersky har jeg ingen erfaringer med.

https://www.roboform.com/

Ser interessant ud. Umiddelbart savner jeg en funktion som nogle af de andre typer programmer har, nemlig at den starter med at importere eksisterende koder på de ca. 50-60 sider jeg i forvejen har. Findes en sådan funktion?

Ja. Du klikker blot på robotikonet => Værktøjer => Import så giver resten sig selv.

Ups! Takker for info.

Regmos> Et ganske fint program må jeg sige. Ser ud til at være løsningen indtil videre i hvert fald. Skal siges at når jeg importerer bogmærkerne ser det IKKE ud til at koderne følger med?? (hos kaspersky gør de).
Jeg skal lige høre dig af om du også har erfaret at roboform ikke kan håndtere NEMID koderne?

Ja. NemID er tilsyneladende lukket godt og grundigt inde. Jeg ved ikke om andre programmer kan håndtere dette, det er vist et meget dansk fænomen.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.