Pause

Jeg må beklageligvis meddele, at jeg holder en pause, på ubestemt tid.
Jeg skal opereres i højre skulder 15/12, så jeg har ca. ½ millon ting, jeg skal have færdiggjort inden.
Det efterlader ikke tid, til at passe forum også.

Efter operationen, ved jeg ikke hvornår jeg kan bruge min PC igen, men jeg tager ingen chancer.
Pas godt på¨forum i mellemtiden.

Held og lykke Fromsej!!

• og rigtig god bedring, selvfølgelig. :slight_smile:

Jeg kan kun tilslutte mig mig vaf. Du vil hurtig blive savnet. I håb om en hurtig recovery fra Tarup, Odense.

I håb om en hurtig recovery

…Gendannelse hjælper sikkert heller ikke…før hændelsen. Velkommen tilbage. Husk,- lykken følger den kække bi :stuck_out_tongue: Og til brugerne: Det er fra d. 15/12 vi skal boltre os på Spwf. Tror vi har ca.14 dage uden opsyn :slight_smile:

Held og lykke, og god bedring Fromsej :slight_smile:

Aarrh, kom nu Fromsej – lidt frisk:

Jeg ville give disken en gang Killdisk og starte forfra

– så er du oppe og køre på et par timer igen :wink: :cheese:

Nå, pøj pøj med operationen :slight_smile:

Held og lykke med operationen og god bedring.

Måske kan det være at du kan nyde tiden lidt efter operationen. Sådan at forstå at være spywarefri fri. Det må de andre tage sig af, bare for et stykke tid.

Også et held og lykke herfra.Jeg håber du er i hopla hurtigt igen,og uden for mange gener.God bedring.

Du får også mine bedste ønsker for et heldigt og godt forløb af operationen.

Operationen er aflyst, af indtrufne omstændigheder.
Men jeg holder pause alligevel, i hvert fald til efter jul.

En klog beslutning, man har jo hørt om læger der tog fejl af højre og venstre, - nå spøg til side! - Glædelig Jul Fromsej. :slight_smile:

Det skal løbes væk,sagde min gamle træner.
Men god bedring herfra,og en glædelig jul.

Operationen er aflyst, af indtrufne omstændigheder.

Håber at operationen er aflyst fordi den alligevel ikke er nødvendig. Håber du får en god pause! Vi skal nok passe på forum :coolsmile:

NB: De har ellers nogle dejlige sygeplejersker derovre på Odense Universitets Sygehus :wink: :red:

Hov det var da sent jeg ser denne.
Knæk og bræk :wink: med din skulder - altså at alt går vel :slight_smile:

Jeg lukker stille og roligt her. :slight_smile: