PC, win 10, & USB moden -mest sikker indstilling?

Har fået PC med Win 10,pro — det er lykkedes mig at få deaktiveret internetforbindelsen, i forsøg på at gøre den så sikker som mulig
og er vist lykkedes mig at gøre alt det galt som man kan

-distraherede mig at jeg kunne se et par pc’er i nærheden
udbyderens tekniker har nu lovet at guide mig -hvad det problem angår-
men hvis nogen herinde lige kan gennemskue hvordan jeg kommer på nettet inden da er i meget!!! velkommen

når jeg skriver er det navnlig for at hører hvordan indstille internetforbindelsen for at gøre den aller mest sikker når jeg atter er kommet på nettet
computeren skal bruges mere end et sted, men det har vel ingen som helst betydning

og så lang tid min gamle pc/ win 7 er kørende vil jeg muligvis bruge USB modemet på skift i den ene og anden pc
Spekulerer i øvrigt over om om min sikkerhed, når det gælder internetforbindelse, er indstillet rigtig efter reparation -Mener den forhen stod til at være usynlig i lufthavne og lignende -var det ikke korrekt.

når jeg klikker på netværksforbindelse nederst på skærmen står der noget med trådløs forbindelse, TCC og et par store bogstaver og et par tal --og det var måske det samme der stod da jeg tog den nye pc i brug -så længe det varede
–men derudover havde jeg fornemmelsen af at det var en pc i nærheden som den registrede

På forhånd tak for hjælpen --navnlig hvis i har et bud på hvorda de skal indstilles fremover for at være mest sikre

Hej :slight_smile:

Prøv at gøre som billederne viser, og send et screenshot herind der viser dine internet forbindelser.

Dette emne blev automatisk lukket 6 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.