Serveren regere ikke

Hej i kloge mennesker…

Når jeg går ind på Hey day vil spillet ikke conetning og efter et stykke tid skriver den serveren reagere ikke… Hvad sker der lige for det?

Jeg ved ikke om der er virus pogram på… Er der det når man køber den? :slight_smile:

Jeg er ikke særlig klog hvad sådan noget angår

Hej, og velkommen til Spywarefri!

Hvilken smartphone eller tablet er der tale om?

De forskellige systemer (Android, iOS, Symbian m.fl.) behøver forskellig beskyttelse.

Så skriv lige navnet og typenummeret på din smartphone / tablet. Så bliver det lettere at hjælpe dig videre.

Det er en ipad 4 tror jeg

Altså jeg ved det er en ipad men ikke helt sikker på at det er en 4

Det er ikke så nødvendigt med ekstra sikkerhedsprogrammer til iPad, som er ret sikker i sig selv.

Til gengæld er det værd at læse denne omtale af tilkøb af ekstra muligheder i de ellers gratis spil.
Det har kostet andre familier dyrt, at de ikke havde lukket af for børnene, der så kunne købe dyrt ind, uden at forældrene var opmærksomme på det.

http://www.fagbladet3f.dk/2-sektion/weekend/f5773325a3a145bb814fd395fbf69810-20130104-saadan-undgaar-du-at-blive-flaaet-af-apple

Angående den server, der ikke svarer, så ser det ud til at en del andre spillere har været ude for det samme.
Jeg har googlet lidt for at finde ud af, hvad der kunne være galt.
Og har læst om, at de var godt irriterede over, at spillet ikke var så stabilt.

Måske skal I prøve igen på et senere tidspunkt. Det går måske i orden igen?
For mig lyder det i hvert fald ikke til, at det er jeres iPad, der er noget galt med.

jeg siger mange gang tak for hjælpen

Velbekomme.
Og rigtig god fornøjelse med iPadden.

Får du brug for os en anden gang, så er du naturligvis velkommen tilbage.

Jeg lukker denne tråd efter os.