Sikkerhedspakke?

Hej

Jeg kan ikke blive helt klog på dette område, så nu vil jeg spørge jer om hjælp…

Lige pt kører jeg AVG antivirus free, og Comodo firewall 10.
Min computer kører windows 10.
Hvad vil I anbefale jeg får mere?

Tænker så jeg er dækket ind. Og det skal helst være gratis :slight_smile:
Har været inde og søge på sikkerhedspakke, men det link virker ikke mere. Linket er også fra 2007 :slight_smile:

På forhånd tak

Med fare for liv og lemmer ville jeg sige Comodo free sammen med Windows egen firewall.

Det er et emne som virkelig kan dele vandene.
Men jeg vil rose dig for ikke at plastre computeren til med dobbelt eller tredobbelt sikkerhed.

Jeg bruger selv et betalingsprogram sammen med Windows firewall og så kører jeg engang imellem en scanning med Malwarebytes free.
Det fungerer for mig.

Hej Jens

Jeg glemte måske at nævne at windows egne firewall er slået fra. Syntes at jeg har læst et sted, at det kunne give problemer, hvis man havde 2 firewalls på 1 gang.

Må man spørge om hvilket betalingsprogram du bruger?

på forhånd tak

Kenneth

Jeg så godt mit svar kunne misforstås, det jeg mente var faktisk Comodo free antivirus ikke deres firewall.
Jeg ved slet ikke om de kan køre samtidig, det ville ellers være en dårlig ide med to ting af samme slags, som du selv er inde på.

Når det skal være gratis og du nu er vant til AVG kan du da fortsætte med den, den skulle jo give en rimelig beskyttelse.

Jeg bruger Webroot antivirus som jeg er glad for, nemt at bruge, arbejder “i skyen”.
Det har for nogen den ulempe at det ikke findes på Dansk. :+1:

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.