Skal jeg være bekymret?

Jeg kan bedst illustrere mit dillemma med nogle screenshots.
Der har været nogle russere, der har besøgt min side gennem længere tid. Jeg skiftede password, men det har tilsyneladende ikke hjulpet. Jeg ser ikke, at de gør noget skadeligt, men det gør mig utryg, at de kan komme ind på min side.

Det skal måske tilføjes, at jeg ikke selv var logget ind på min side, da jeg tog screenshot’et, og de andre besøgende viste da heller ikke, at de var logget ind.

Er siderne som russerne besøger beskyttet af kodeord eller lignende?

Ellers er der intet underligt i det. Det er sandsynligt, at det er botter der scanner forskellige sider, så det skal du ikke bekymre dig om.

Ja, de er beskyttede af kodeord. Det, jeg har sat ring omkring, ser man kun, hvis man er logget ind som administrator på min side.
Det skal nok passe, at det er botter. Der er tre besøg inden for det samme minut, een gang om dagen, og de er skjult bag en “random agent spoofer”, for det er sjældent, at de er fra den samme klynge IP, og alle de andre oplysninger varierer også.

Ja, det skal du ikke bekymre dig om - ellers kommer du til at bekymre dig alt for meget. Den eneste måde at undgå det på, er at blokere for hele kontinenter.

ok, så tager jeg det roligt. Jeg er bare ekstra på vagt, fordi jeg har haft een inde for nogle år siden. Det var på Surftown, så det var nok noget andet.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.