Snart nyt Spywarefri

Hvis nogle har bemærket, at vi ikke er så ivrige med at opdatere Spywarefri så kan jeg fortælle at vi arbejder hårdt på et helt nyt Spywarefri som skulle være på banen inden for en uges tid.

I har noget at glæde jer til. Et helt nyt design. Mange nye programmer med kvalitetsvurdering. Mange nyheder og “tips og tricks” og alle informationer og tests “up-to-date”. Vi ses :slight_smile:

Og vi glæder os til premieren Per [:X]:slight_smile:

yeps, vi glæder oz til det nye!

Karsten

Det lyder knald hamrende spændene, det vil jeg glæde mig til [:X][:X]

Det var også påtide [:D]

Glæder mig helt sikkert til at hjemmesiden kommer til at passe til den fantastisk support vi får her på siden [:X]

Hold da ****, det lyder fedt [:D]

Det var da også lidt irriterende når man sidder og kigger de der tests, og så finder ud af (når man har læst det hele!) at testen er fra 2003. [xx(]

Super nyhed [:X]

Jeg er helt vild imponeret. Hvor hulen får i tiden til det fra.
I forvejen er jeg dybt imponeret over den gamle hjemmeside, og jeg anbefaler den til alle, der bare nævner ord som spam, spyware eller virus. Det lyder da også rigtigt spændende med den nye side, og skulle jeg komme med et enkelt forslag: ville det være noget mere information om porte. Hvilke skal stå åbne, hvilke skal være lukkede. Hvordan tjekker man det og hvordan lukker man op og i. Det er muligt at disse ting står på den gamle side, det er dog ikke lykkes for mig at blive helt klog på det. - (men det behøver jo ikke være hjemmesidens skyld.)[:D] Det meste jeg har kunnet finde om emnet er på engelsk, og selv om jeg synes at jeg forstår en del, så er jeg alligevel ikke helt sikker.

Jeg glæder mig til premieren
6700Madsen

Det bliver da så kanon spændende til det nye Spywarefri kommer. Kan det afsløres om det bliver en side i ren Javascript, eller bliver designet bare fresh? :slight_smile:

Jeg er helt vild imponeret. Hvor hulen får i tiden til det fra.
I forvejen er jeg dybt imponeret over den gamle hjemmeside, og jeg anbefaler den til alle, der bare nævner ord som spam, spyware eller virus. Det lyder da også rigtigt spændende med den nye side, og skulle jeg komme med et enkelt forslag: ville det være noget mere information om porte. Hvilke skal stå åbne, hvilke skal være lukkede. Hvordan tjekker man det og hvordan lukker man op og i. Det er muligt at disse ting står på den gamle side, det er dog ikke lykkes for mig at blive helt klog på det. - (men det behøver jo ikke være hjemmesidens skyld.) Det meste jeg har kunnet finde om emnet er på engelsk, og selv om jeg synes at jeg forstår en del, så er jeg alligevel ikke helt sikker.

Jeg glæder mig til premieren
6700Madsen

Jeg kan lige fortælle dig det. Ingen porte bør være åben. En port skal kun være åben, hvis nogle skal forbinde sig til ens netværk/server/computer. Og det skal man manuelt sætte op - hvis ens port er åben af andre grunde, så bør man få lukket porten igen. Da man ellers er unødig sårbar overfor viruser og hackere.

…Tesk er allerede begyndt med opdateringen af ny spywarefri,-nu med porte:)
…Ja,-ser virkelig frem til dette[:X]

Vil I begynde at opdatere… FEDT!!!

Jeg har kun én ting at sige:

RESPEKT For et suverænt team [:X][:X]

Hilsen ham der ikke har tjek på sin SpySweeper [:o)]

Mig en fornøjelse… Jeg er glad for SPYWAREFRI, jeres support og jeres ildhu… Rigtig god vind også fremover…

Venlig hilsen Erik…[8D]

Det er alltid spywarefri.dk som blir anbefalt når noen har spørsmål rundt virus og andre uting. Jeg synes sidene som de er er veldig bra fra før, men en fornyelse skader sikkert ikke.

Til spywarefri`s fordel skal det sies at på grunn av deres info og hjelp forekommer det sjelden eller aldri problemer hos undertegnede.

Lykke til videre!

Glæder mig HELT vildt :smiley:

Jubiiiii :smiley: :D: :smiley: :smiley: :smiley: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :slight_smile:

Udkommer førstkommende tirsdag :slight_smile:

Jeg glæder mig også til en fin ny og dejlig side…

Er det idag der kommer ny spywarefri?

Den er i fuld gang Lasse88 :slight_smile:

Nåå, det er forsiden, går altid direkte ind på forum :slight_smile:

Hold da helt ferie,-hvor flot,-bortset fra(tør næsten ikke nævne det) et par stavefejl “kontakformular” et par steder.

http://www.spywarefri.dk/velkommen.html