Stofa Safesurf

Jeg har i mange år brugt BulGuard på min PC og har altid været både tilfreds og tryg ved det.
I vort sommerhus har vi indtil nu haft Eniig Fibernet som via Norlys er ændret til Stofa. Siden ændringen er vi blevet “bombarderet” med opfordring til at downloade sikkerhedspakken Safesurf. Jeg har nu lagt den på min kones Laptop (så blev der ro!).
Jeg stillede spørgsmål til stofa: Skal Windows sikkerhedssystemer lukkes (som ved Bullguard)? Svaret var, at det var ikke nødvendigt. De kører sideløbende. Det synes jeg lyder lidt underligt??? to sikkerheds-systemer sammen!!
Systemet Safesurf kan lægges på op til 7 enheder (PC’er og Smartphones), idet jeg går ud fra, at Apple produkter (I-phone, I-pad) ikke er inkluderet/kan “tåle” Safesurf?
Kan nogen hjælpe med disse spørgsmål?
Mvh Ludden

Min personlige mening, jeg vil aldrig køre med to sikkerhedspakker samtidig da jeg mener det vil konflikte.
Så hvis du vil køre med Safesurt, skal du nok deaktivere Windows defender.

Hej :slight_smile:

Verden ændrer sig, og de fleste sikkerhedspakker eksisterer i dag fint sammen med Windows sikkerhedssystemer. Windows overlader simpelthen kontrollen til den sikkerhedspakke man installerer :wink:

Fra min PC.

1

Safesurf kan også bruges på “Apple produkter”

Med risiko for at det kan virke som at spamme tråden, hvad så med stofa surf når jeg har en anden sikkerhedspakke ?
Jeg har WSA complete, og vil Stofa surf kunne køre sammen med det ?

Nej :exclamation:

Windows sikkerhed er designet til at overlade kontrollen til eventuelle andre sikkerheds programmer. Det er andre ikke, så WSA complete og Stofa Safesurf (F-Secure) vil helt sikkert konflikte.

lidt sent svar fra mig :smirk: Men tak for hjælpen, og så ikke noget stofa surf her sammen med WSA.

Dette emne blev automatisk lukket 30 dage efter det seneste svar. Nye svar er ikke længere tilladt.